Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra deg får vi presentert sjøfugler fra alle vinkler. Skarpe og fine er de alle sammen, dette intet unntak.

Mvh Ragnar

Er mange krykkjer i bevegelse, voksende unger trenger mye mat. Blir mange vinkler då ;) Takk før hyggelig kommentar og god helg :) 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar

Vanskelige lysforhold med utbrente partier. Syns den har gule bein, eller er det bare lyset mon tro. Liker ellers bildet godt.

Det er lyset som gjør beina lit gule. er svarte på krykkjen som du kanske vet? Er som vanlig vansklig med det hvite :hmm: Takk før kommentar :) 

Lenke til kommentar

Vanskelige lysforhold med utbrente partier. Syns den har gule bein, eller er det bare lyset mon tro. Liker ellers bildet godt.

Det er lyset som gjør beina lit gule. er svarte på krykkjen som du kanske vet? Er som vanlig vansklig med det hvite :hmm: Takk før kommentar :) 

Min villfarelsen skyldtes bare at jeg trodde først at det svarte på beina var skygge tilsvarende på nebbet. Men når man er på stedet er er de to artene ikke til å ta feil av!

Lenke til kommentar

Min villfarelsen skyldtes bare at jeg trodde først at det svarte på beina var skygge tilsvarende på nebbet. Men når man er på stedet er er de to artene ikke til å ta feil av!

Takk før hyggelig kommentar :) 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...