Caerl Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Er for øyeblikket på utkikk etter sub til mine CM1 S2. Viktig for meg er at selvsagt den dekker det lave frekvensen som ikke CM1 S2 ikke dekker og at bassen er presis. Grunnen til at jeg har sett på PV1D er at det også er viktig at den ser bra ut i stua, noen som har noen erfaringer med denne? Eventuelt har jeg noen andre alternativer enn denne? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Har selv et par B&W DB1 som jeg er veldig fornøyd med (brukes ikke til musikk), men har hørt veldig mye bra om PV1D - så tror ikke du går feil her med tanke på å bruke sammen med CM1 S2. Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 24. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2017 Takk for svar, ble til slutt en PV1D. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Det er en suveren sub til prisen. Har hørt den sammen med mange forskjellige modeller og kan aldri huske den har sviktet. Grattis med bra kjøp. Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2017 Takk, svært fornøyd etter å nå også ha sett noen filmer + lyttet til endel musikk. Har forsåvidt en billigere 10" til en hjemmekino som lager jordskjelv, men den kan ikke måle seg med klarheten og presisjonen på denne, så passer perfekt i stuen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå