Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW med US blinklys. Hot or not?

US Blink, hot or not  

9 stemmer

1. 1. US Blinklys

• Hot
      3
    • Not
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velle heller sett om det gikk an å få litt skarpere og hvitere lys i ringene rundt, og skippet både blinklys og ikke minst tåkelys. Tysk bil (spesielt litt "premium") er i mitt hode "Ordnung muss sein", dvs ikke unødig bruk av tåkelys og blinklys. Dingel-dangel er gørrharry. På en Granada er gule konstante lys ikke bare "ok" men tøft. Sammen med laksetrapp på bakruten og revehale i antennen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

US-blink er i de fleste tilfeller veldig pent :) Definitivt et ja på E39. Match det med solide LED-pærer i AE og tåkelys så er du langt på vei. Jeg hadde Mtec V3 i min som jeg var veldig fornøyd med. Kosta vel en 1500kr for et sett med pærer men er faktisk verdt det.

Lenke til kommentar

US-blink er i de fleste tilfeller veldig pent :) Definitivt et ja på E39. Match det med solide LED-pærer i AE og tåkelys så er du langt på vei. Jeg hadde Mtec V3 i min som jeg var veldig fornøyd med. Kosta vel en 1500kr for et sett med pærer men er faktisk verdt det.

Mtec V3 har jeg sett på ja! Brukte du led i tåkelysene? Isåfall hva kostet det å bytte ut begge lyktehusene

Lenke til kommentar

Det ser greit ut, men synes ikke det er verdt å være en unnskyldning for politiet å stoppe deg. Mitt lureste valg var å putte noe litt sterkere LEDs i parklysene, så er det faktisk en synlig hvit ring på dagtid også, litt som nederste bildet vs. det over.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Mtec V3 har jeg sett på ja! Brukte du led i tåkelysene? Isåfall hva kostet det å bytte ut begge lyktehusene

Hadde LED i tåkelys også, ja. Ga 350+frakt for et sett HB4-pærer fra norsk nettside med garanti, så er ikke så ille pris :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

US-blinklys er jo røde blinklys bak og hvite foran kontra oransje som vi har her i Europa. Sikker på at du ikke mener om du skal ha hvite med oransje pærer? Uansett hva det måtte være, "alle" veit at E39 ser best ut med OEM LCI frontlykter :) (Edit: EU-Style)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...