Nlklas Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hva mener dere om US blinklys? Er det en rånereffekt eller kan man bruke det som vanlig pendler? Har fått høre allerede at jeg får knuste lykter om jeg ordner det Personlig syntes jeg det ser litt tøft ut. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg velle heller sett om det gikk an å få litt skarpere og hvitere lys i ringene rundt, og skippet både blinklys og ikke minst tåkelys. Tysk bil (spesielt litt "premium") er i mitt hode "Ordnung muss sein", dvs ikke unødig bruk av tåkelys og blinklys. Dingel-dangel er gørrharry. På en Granada er gule konstante lys ikke bare "ok" men tøft. Sammen med laksetrapp på bakruten og revehale i antennen Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Har tenkt å sette hvite led i gloriene. Da synes de bedre i dagslys og. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Synes de ringene minner om brillene til Harry Potter, kunne vært kult på en eldre bil men gjør noe med utseende i front som ikke harmonerer med resten. Hadde det vært downlights på sidene i tillegg kunne det vært innafor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 US-blink er i de fleste tilfeller veldig pent Definitivt et ja på E39. Match det med solide LED-pærer i AE og tåkelys så er du langt på vei. Jeg hadde Mtec V3 i min som jeg var veldig fornøyd med. Kosta vel en 1500kr for et sett med pærer men er faktisk verdt det. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 US-blink er i de fleste tilfeller veldig pent Definitivt et ja på E39. Match det med solide LED-pærer i AE og tåkelys så er du langt på vei. Jeg hadde Mtec V3 i min som jeg var veldig fornøyd med. Kosta vel en 1500kr for et sett med pærer men er faktisk verdt det. Mtec V3 har jeg sett på ja! Brukte du led i tåkelysene? Isåfall hva kostet det å bytte ut begge lyktehusene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Det ser greit ut, men synes ikke det er verdt å være en unnskyldning for politiet å stoppe deg. Mitt lureste valg var å putte noe litt sterkere LEDs i parklysene, så er det faktisk en synlig hvit ring på dagtid også, litt som nederste bildet vs. det over. Endret 14. juli 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Tror blinklysene blir nedprioritert nå da. Så satser jeg heller på å få ordentlige pærer til parklysene nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Mtec V3 har jeg sett på ja! Brukte du led i tåkelysene? Isåfall hva kostet det å bytte ut begge lyktehusene Hadde LED i tåkelys også, ja. Ga 350+frakt for et sett HB4-pærer fra norsk nettside med garanti, så er ikke så ille pris Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) US-blinklys er jo røde blinklys bak og hvite foran kontra oransje som vi har her i Europa. Sikker på at du ikke mener om du skal ha hvite med oransje pærer? Uansett hva det måtte være, "alle" veit at E39 ser best ut med OEM LCI frontlykter (Edit: EU-Style) Endret 26. juli 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå