Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Vurderer å handle en bil som ikke har plass til 2DIN-spiller. Men jeg savner veldig å ha Apple Carplay slik at jeg kan legge vekk mobilen, koble til med USB/BT og ha Spotify, Google Maps osv. rett på skjermen. Finnes det en 1DIN med flip-skjerm som har dette og som ikke framstår som om den er 15 år gammel? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Pioneer? Ikke DAB, derav en nokså hyggelig pris vil jeg tro. Ellers kan det se ut som at den har det du trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Se der, ja! Krysser av de fleste kriterene den der, så lenge den også har støtte for Google Maps. DAB er jeg ikke avhengig av da jeg hører lite på radio om jeg har Spotify tilgjengelig. Edit: ser ut som den har det, ja. Endret 14. juli 2017 av Slettet-2spvYRBZtB Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Vet ikke om Google Maps, men "noe" kart har den iallfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 På Apple Carplay får man iallefall Kart-appen om ikke Google Maps-appen også, men er så å si samme greia. Litt mindre brukervennlig, men funker. Bare jeg slipper å ha mobil i koppholderen eller midtkonsollen for å ha GPS dit jeg skal så er jeg happy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå