d3vil87 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hei! Jeg kjøpte meg en ny Samsung Galaxy Note 4 for en liten stund tilbake, der jeg sliter stort med batteriet allerede ved første gangs bruk. Første jeg gjorde når jeg åpnet esken var og lade den. Det som er så rart er at den viser at den lader til 100% men straks jeg tar ut laderen å bruker den noen minutter så faller den plutselig ned til ca 10% batteri igjen bare. Begriper ikke hva dette kan være. Er det et kjent problem? Finnes det fiks mot slikt? Takk så langt! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Du har vel en feil med batteriet ditt. Koster 199kr for ett nytt orginalt batteri. Dem varer ca ett år før dem feiler (tar skade av hurtigladeren og at man alltid lader til 100%) Lenke til kommentar
d3vil87 Skrevet 14. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2017 Du har vel en feil med batteriet ditt. Koster 199kr for ett nytt orginalt batteri. Dem varer ca ett år før dem feiler (tar skade av hurtigladeren og at man alltid lader til 100%) Men kan det også skje helt ny mobil? Denne ble ikke brukt i en time før dette problemet kom, men mulig den har en fabrikasjonsfeil på batteriet. Skal prøve med et nytt ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Du har vel en feil med batteriet ditt. Koster 199kr for ett nytt orginalt batteri. Dem varer ca ett år før dem feiler (tar skade av hurtigladeren og at man alltid lader til 100%) Men kan det også skje helt ny mobil? Denne ble ikke brukt i en time før dette problemet kom, men mulig den har en fabrikasjonsfeil på batteriet. Skal prøve med et nytt Produksjonsfeiler skjer titt og ofte desverre. Om telefonen er helt ny får du nytt batteri på garantien. Men får man enda kjøpt note 4 ny? Er vel 3 år siden jeg kjøpte min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Note 4 er gammel ja. Avhengig av hvordan batteriet er oppbevart kan det alene ha knekt det. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Måtte nylig bytte batteri på min Note 4. Kunne slå seg av når det stod ca 20% batteri igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå