Gå til innhold

Samsung Note 4 batteriproblemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg en ny Samsung Galaxy Note 4 for en liten stund tilbake, der jeg sliter stort med batteriet allerede ved første gangs bruk. Første jeg gjorde når jeg åpnet esken var og lade den.

Det som er så rart er at den viser at den lader til 100% men straks jeg tar ut laderen å bruker den noen minutter så faller den plutselig ned til ca 10% batteri igjen bare. Begriper ikke hva dette kan være.

Er det et kjent problem? Finnes det fiks mot slikt?

Takk så langt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har vel en feil med batteriet ditt.

Koster 199kr for ett nytt orginalt batteri.

Dem varer ca ett år før dem feiler (tar skade av hurtigladeren og at man alltid lader til 100%)

Men kan det også skje helt ny mobil? Denne ble ikke brukt i en time før dette problemet kom, men mulig den har en fabrikasjonsfeil på batteriet. Skal prøve med et nytt ?

Lenke til kommentar

Du har vel en feil med batteriet ditt.

Koster 199kr for ett nytt orginalt batteri.

Dem varer ca ett år før dem feiler (tar skade av hurtigladeren og at man alltid lader til 100%)

Men kan det også skje helt ny mobil? Denne ble ikke brukt i en time før dette problemet kom, men mulig den har en fabrikasjonsfeil på batteriet. Skal prøve med et nytt

Produksjonsfeiler skjer titt og ofte desverre. Om telefonen er helt ny får du nytt batteri på garantien.

Men får man enda kjøpt note 4 ny? Er vel 3 år siden jeg kjøpte min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...