Gå til innhold

R9600Xt for under 1500kr


genesis

Anbefalte innlegg

Det koster jo bare 1200 jo!!
1300 takk!!

?

Jeg må si at jeg ikke har fulgt med. Det setter jo saken i et annet lys. Hvordan kan en velge å kjøpe et dyrt kort når en kan få det SÅ mye billigere?

Damid, lurer på om jeg skal ha de selv nå.......

ettersom _

Bullshit. Alle XT kort har IKKE samme hastighet.

Mange XT kort har 400Mhz core.

Trykket jeg på produklt linken_

"500 mhz Engine

600 mhz Memory"

 

Da ser iallefall ikke jeg noe tvil whatsoever. Ikke alle fakta er slengt på bordet mener jeg (tilbakemeldinger ventes det jo forsatt), men dettte er masse nok for meg (, men det er ikke mitt valg, jeg skal vente på neste generasjon).

 

velger du hva jeg hadde valgt, kunne du da gitt tilbakemelding på ytelse og eventuellt overklokking med tall? og hvilket minne det leveres med og slikt.

Du trenger ikke være i tvil da, men bare nevnte at alle korta ikke har 500Mhz core..

 

Du får et GeCube 9600XT extreme til 1699Kr.

Ikke at det er kjempebillig, men det kortet kjører 500Mhz core og 700Mhz minne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det koster jo bare 1200 jo!!
1300 takk!!

?

Jeg må si at jeg ikke har fulgt med. Det setter jo saken i et annet lys. Hvordan kan en velge å kjøpe et dyrt kort når en kan få det SÅ mye billigere?

Damid, lurer på om jeg skal ha de selv nå.......

ettersom _

Bullshit. Alle XT kort har IKKE samme hastighet.

Mange XT kort har 400Mhz core.

Trykket jeg på produklt linken_

"500 mhz Engine

600 mhz Memory"

 

Da ser iallefall ikke jeg noe tvil whatsoever. Ikke alle fakta er slengt på bordet mener jeg (tilbakemeldinger ventes det jo forsatt), men dettte er masse nok for meg (, men det er ikke mitt valg, jeg skal vente på neste generasjon).

 

velger du hva jeg hadde valgt, kunne du da gitt tilbakemelding på ytelse og eventuellt overklokking med tall? og hvilket minne det leveres med og slikt.

Du trenger ikke være i tvil da, men bare nevnte at alle korta ikke har 500Mhz core..

 

Du får et GeCube 9600XT extreme til 1699Kr.

Ikke at det er kjempebillig, men det kortet kjører 500Mhz core og 700Mhz minne.

husk minne er ddr.....og skal ganges med 2......350x2=700

Lenke til kommentar
Må bare nevne dette siden dere diskuterer pris;

 

http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ALBFX5700U

 

Albatron GF FX5700Ultra DDRII til 1254,-

 

Jeg har iallefall undersøkt litt, og både digit-life og Guru3d skryter av kortet :)

neon123, no offence men her er et forum tips:

 

fleire folk vil svare om du har kun eit spørsmålsteikn eller eit ropetegn.

 

eks på ei setning som gjør meg små irritert/stressa faktisk og :(

 

er Radeon Pro kortet utrulig bra?!???!?!?`?

 

eg blir vertfall litt små irritert..men men

 

det kan hende det er kun meg.. men det hanlder å vere litt "høflig" på en måte :thumbup:

Lenke til kommentar
Okei! Takk for tipset! Hehe! Ja, men er veldig interestert i å få det beste kortet i den prisklassen!!! Hehe!!! :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbup:  :w00t:  :w00t:  :xmas:  :green:

Har nå lest gjennom denne tråden her, og gutt, tror du må roe deg litt ned. Du stresser så fælt med dette her du at du kommer til å få hjerteinfarkt hvis du fortsetter. Og det er ikke mest saklige ting du kommer med heller. Det er mas og mjerda for at du skal ha ett sånt kort. Herregud det er bare å gjøre som resten av oss, ta og finn ett kort du liker, les litt om det, og bestill det du tror er best. Ikke driv med sånn småterror på forumene bare fordi du ikke er helt sikker.

Og liten begrensning på smileys hjelper litt.

Endret av traskas
Lenke til kommentar

jeg så dette kortet selv også, regner med at hvis hastighetene er like som ati-standarden er det like bra som ati-standarden.

 

kjøleløsningen er det som kanskje kan bli problemet. men hvis du ikke skal klokke, eller fikse på kjøleløsningen så er det nok et godt kjøp. (det kan godt hende at det er en brukbar kjøleløsning, men det virker som om det er det som er klassiskt for billige kort)

Endret av Sjurh
Lenke til kommentar
Jeje! Må ikke du å blande deg her! Hold deg te tema! Ok! Ellers så pell deg te ****** vekk herfra! Hjelp meg med et kort eller stikk av !

Unnskyld meg, men hvor seriøst tror du vi tar dette her...??

 

Nå har du skriki om dette skjermkortgreiene siden det kom opp i hw.no kalenderen, og der og på forumet skriker du opp i hytt og pine. Du har jo tatt ditt valg så hvorfor du stresser videre med dette skjønner jeg ikke. Så lenge du skriver på den måten du skriver, ser vi på deg som en 14tis med store psykiske og sosiale problemer som prøver å ta ut aggresjonen på tastaturet sitt.

 

Så ett lite tips bare... Kjøp GeCube kortet ditt og skjerp oppførselen din så får du mer seriøse svar etterhvert du og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...