Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Potetgullbollen har satt sine spor. Er det mulig å polere bordet med noe for å fjerne alle småripene etter boller og glass? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Nei. Er nok billigere og enklere å kjøpe nytt. Tipper du får solgt det til en student. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Bruk plastboller eller brikke under ved neste bord Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Det går an å fjerne riper i glass, men jeg har ikke testet selv så vet ikke hvordan resultatet blir. https://www.angieslist.com/articles/how-remove-scratches-glass.htm Tok meg ca. 7 sekunder å Gooooogle "remove scratches from glass" Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) *slett* Endret 14. juli 2017 av Thor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Det går an å fjerne riper i glass, men jeg har ikke testet selv så vet ikke hvordan resultatet blir. https://www.angieslist.com/articles/how-remove-scratches-glass.htm Tok meg ca. 7 sekunder å Gooooogle "remove scratches from glass" Ja, det var jo det store spørsmålet. Blir resultatet verre eller bedre enn utgangspunktet? Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Går fint å polere bort riper fra glass. Du kan forsøke med ett polermiddel (f.eks for å fjerne riper fra lykteglass på bil, Biltema) og gjøre det manuelt - alternativt å bruke ett sett fra 3M og gjøre det maskinelt. Sistnevnte tar tid, og kan også trenge vannkjøling så glasset ikke sprekker. Ett tredje alternativ kan være våtsliping fra grovt til fin-fint sandpapir. Men som sagt, det tar tid og forsiktighet. Resultatet avhenger av innsatsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Tror jeg går for Biltema polermiddel - kan da ikke være så omfattende som de andre alternativene. Håper bare middelet ikke blir borte når jeg kommer med støvfilla og Jiff Universal. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Tror jeg går for Biltema polermiddel - kan da ikke være så omfattende som de andre alternativene. Håper bare middelet ikke blir borte når jeg kommer med støvfilla og Jiff Universal. Hvordan gikk dette egentlig? Var det noe suksess? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Har ikke fått gjort dette enda, men endret lyssettinga litt slik at de ikke blir så synlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå