Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Hola amigos! Har nye felger på vei til ene bilen min og skal dermed ha meg nye dekk. Er en bil som brukes mest på svingete veier samt litt bane kanskje. Vil dermed ha noe som sitter godt på veien og tenkte meg semislicks. Har sett litt på R888 og 595 RSR, begge virker som greie kandidater. Noen her som har formeninger/erfaringer? Eventuelt andre forslag? Merk da at dette er dekk som skal sitte på en bil i daglig bruk. Dermed er ytelse på vått føre en faktor, og dekkslitasje er en faktor. Pris burde selvsagt være så lav som mulig uten å gå veldig på kompromiss i kvalitet. Felgene er 15x8 så vil tro kanskje 195/55 eller 205/45 sitter fint uten at det blir helt ballong? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Yokohama Advan Neova AD08R Nankang Sportnex NS-2R De breddene er ikke godkjent på 8-tommers felg uten dokumentasjon fra uavhengig laboratorium eller dekkprodusenten og sannsynligvis må det innføres i vognkortet hos en trafikkstasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Godkjenning driter jeg litt i, er bare å vise med originalhjul isåfall. Gitt opp å godkjenne sånt i vognkort.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Gabz, er dette til 5ern din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 5ern min solgte jeg for noen måneder siden Disse skal på MX5'en. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå