Redaksjonen. Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Tysk påtalemyndighet mener Daimler benyttet jukseprogramvare under testing.Daimler mistenkes for å jukse med utslippene fra en million biler Lenke til kommentar
Oppvaskbørste Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Seff gjør de det, alke jukser i alle bransjer. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Seff gjør de det, alke jukser i alle bransjer. Amerikanerne behøver ikke å jukse med utslipp. Ingen der bryr seg overhodet om slike "bagateller." Jeg synes det er merkelig at USA ga WV så enorme bøter og eierne refusjoner da miljøvern er et ikke-tema for de fleste. Jeg ser på dette som en mulighet for amerikanerne å undergrave økonomien til et tysk selskap. Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Seff gjør de det, alke jukser i alle bransjer. Amerikanerne behøver ikke å jukse med utslipp. Ingen der bryr seg overhodet om slike "bagateller."Jeg synes det er merkelig at USA ga WV så enorme bøter og eierne refusjoner da miljøvern er et ikke-tema for de fleste. Jeg ser på dette som en mulighet for amerikanerne å undergrave økonomien til et tysk selskap. Her må du ha misforstått noe. USA har strenge miljøkrav på biler, det er derfor det er så få dielbiler der. Det har vært for dyrt og komlisert å få de rene nok. I tillegg hadde de innført lover som forbød enheter som tilpasset seg utslippstester. Det var denne kriminelle handlingen VW røk på. Neste problem er jo at bilene ikke tilfredstiller testene uten jukseprogramvaren så VW må kjøpe tilbake hundretusenvis av biler om de ikke får til en løsning som eierne er fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå