Gå til innhold

Det "enkleste" pokemon-spillet til ds

Ogeilert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk mitt første pokemon spill da jeg var sånn 6 år, skjønte ingen ting av hva som stod, men kom meg gjennom spillet. Nå er spillene enda enklere ved at det kommer opp bilder til de ulike tingene du kan kjøpe. På de tidligere var alt bare tekst. Tror han ville klart seg fint gjennom dem alle :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepps, ikke undervurder barn, vi spilte alle igjennom spill med kun engelsk tekst lenge før vi kunne lese engelsk. Og en 8-åring forstår vel allerede en del engelsk uansett. Kjøp Sun/Moon siden det er de nyeste, også kommer UltraSun/UltraMoon i november, og Pokémon til Switch sannsynligvis neste år. Never look back.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kjøp Sun og Moon ja. Det er mekanikker som endelig fjernes der som ingen kommer til å savne, og generelt oppgradert fra tidligere spill. Har innimellom litt slowdown issues på gammel hardware (de som ikke er New 3DS (XL)) men det merker ikke en 8 åring uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Enig med de over. Alle Pokemon-spillenes vanskelighetsgrad er tilpasset en ung brukergruppe, med mindre man spiller kamper online.

Spilte nylig i gjennom Pokemon Moon, og kan absolutt anbefale dette. En stor oppgradering i fra tidligere spill, både visuelt og mtp historien. Figurene er også mye mer spennende enn de har vært på flere generasjoner (min mening).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...