per parker Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Kordan politiker jævel er det nå som gjort at alt av spill er 20% dyrere ??!?!?Siste dager har alt av programmvare blitt dyrere med en ekstra avgift for Norge!!Oppdaget det først når jeg skulle kjøpe siste tilleggs pakke til lotro, 20% kom plutselig ekstra i avgift fordi jeg bor i Norge. Så så jeg att alt på kickstarter, origin, uplay osv også har fått en ekstra"Norges" avgift?!Hvilket svin parti er det som har snik innført dette? Regjeringen? Har ikke sett noe media oppslag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Jeg kan ikke se at Origin eller Uplay har ekstra avgift. Ikke Steam heller Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Og merverdiavgift på nedlastet programvare (les: spill) har vi hatt siden 2011 eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg kan ikke se at prisene på spillene jeg holder øye med på steam har endret seg. De fikk vel mva avtale med Norge når de begynte å ta betalt i NOK. Men skulle til å handle en bundle på www.bundlestars.com der jeg tidligere bare har valgt "Norway" og sluppet mva. Men i dag var det plutselig ikke noe valg, og prisen var høyere enn i reklamen demmes. Så jeg googlet for å se, og fikk opp denne siden hos dem: https://support.bundlestars.com/hc/en-us/articles/201027412-Do-I-need-to-pay-VAT-Value-Added-Tax- Så en eller annen regel som jeg minnes vagt å ha lest om har kommet i effekt 1.juli. Litt rart egentlig, at det gjelder for varer under 350 Kr da. Men men.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 http://www.cw.no/artikkel/it-bransjen/husk-moms-pa-it-kjop-internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå