DukeRichelieu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Måtte smelle før eller senere. Jeg tror mange har vært av en annen oppfatning. Men teknologien blir ikke dårligere fordi noobs kjøper seg inn for å tjene raske penger, så i det lange løp har dette ingenting å si Ingenting å si for hva...? Jeg tror mange av de som har vært kritiske til kryptovalutaer ikke i hovedsak er kritiske til teknologien, men kritiske til at én isolert kryptovaluta skulle være en reell konkurrent til etablerte statlige fiat-valutaer. Slik jeg opplever det har ikke kryptovalutaer vært noe annet enn rent spekulative objekter så langt, hvor de som var tidlig ute tjente penger og de som nå kom sent har blitt straffet. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen: https://99bitcoins.com/obituary-stats/ 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen: https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Lol, gjort dårlig research? Så du mener at du såg droppet inne i spåkulen din du da altså? 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen: https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Lol, gjort dårlig research? Så du mener at du såg droppet inne i spåkulen din du da altså? Om du er overrasket over en nedgang etter den vanvittige oppgangen, så vil jeg kalle det dårlig research ja. Eller så har du bare tatt en ekstremt høy risiko, og det er jo fair enough, så lenge man ikke klager på at BTC har floppet så fort du taper penger. Spåkula mi har ingen funksjon i dette markedet dessverre. Men jeg begynte å frykte en stor nedgang så fort BTC runda 10k $. Alle medier hypet det opp og besteforeldre som fortsatt er skeptiske til Internett skulle kjøpe seg bitcoin. Varsel-lampene lyser ganske kraftig da, trengs ingen spåkule. Men jeg VISSTE ingenting, det var kun naturlige tanker rundt det. BTC kunne fort gått til 40k uten at det hadde overrasket meg også, for å si det slik. Endret 3. april 2018 av JokerN_ 1 Lenke til kommentar
ikek Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen: https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Lol, gjort dårlig research? Så du mener at du såg droppet inne i spåkulen din du da altså? Om du er overrasket over en nedgang etter den vanvittige oppgangen, så vil jeg kalle det dårlig research ja. Eller så har du bare tatt en ekstremt høy risiko, og det er jo fair enough, så lenge man ikke klager på at BTC har floppet så fort du taper penger. Spåkula mi har ingen funksjon i dette markedet dessverre. Men jeg begynte å frykte en stor nedgang så fort BTC runda 10k $. Alle medier hypet det opp og besteforeldre som fortsatt er skeptiske til Internett skulle kjøpe seg bitcoin. Varsel-lampene lyser ganske kraftig da, trengs ingen spåkule. Men jeg VISSTE ingenting, det var kun naturlige tanker rundt det. BTC kunne fort gått til 40k uten at det hadde overrasket meg også, for å si det slik. Problemet med kryptovalutaene er at det ikke er en fungerende prismekanisme som tillater en forståelig prisvurdering. Dette gjør at det omtrent er umulig å forutsi noe som helst om dette markedet. I tillegg kommer mangel på finansiellregulering som blant annet gjør at det er utfordringer med markedsmanipulasjon og grunnet markeds størrelse er det lite som skal til for effektiv markedsmanipulasjon. Dette påvirker tilliten til markedet og ikke minst småsparere. Teknologien er interessant kryptovalutaene ikke så. En mulighet for de som var tidlig ute, alle andre er i en litt annen båt.Teknologien kan lede til fornying i det finansielle markedet, men å tro at de skal ta over er utopisk. Utbredelse er ikke det eneste som trengs for å få allmenn aksept. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen: https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Lol, gjort dårlig research? Så du mener at du såg droppet inne i spåkulen din du da altså? Om du er overrasket over en nedgang etter den vanvittige oppgangen, så vil jeg kalle det dårlig research ja. Eller så har du bare tatt en ekstremt høy risiko, og det er jo fair enough, så lenge man ikke klager på at BTC har floppet så fort du taper penger. Spåkula mi har ingen funksjon i dette markedet dessverre. Men jeg begynte å frykte en stor nedgang så fort BTC runda 10k $. Alle medier hypet det opp og besteforeldre som fortsatt er skeptiske til Internett skulle kjøpe seg bitcoin. Varsel-lampene lyser ganske kraftig da, trengs ingen spåkule. Men jeg VISSTE ingenting, det var kun naturlige tanker rundt det. BTC kunne fort gått til 40k uten at det hadde overrasket meg også, for å si det slik. Problemet med kryptovalutaene er at det ikke er en fungerende prismekanisme som tillater en forståelig prisvurdering. Dette gjør at det omtrent er umulig å forutsi noe som helst om dette markedet. I tillegg kommer mangel på finansiellregulering som blant annet gjør at det er utfordringer med markedsmanipulasjon og grunnet markeds størrelse er det lite som skal til for effektiv markedsmanipulasjon. Dette påvirker tilliten til markedet og ikke minst småsparere. Teknologien er interessant kryptovalutaene ikke så. En mulighet for de som var tidlig ute, alle andre er i en litt annen båt.Teknologien kan lede til fornying i det finansielle markedet, men å tro at de skal ta over er utopisk. Utbredelse er ikke det eneste som trengs for å få allmenn aksept. Forsåvidt ikke uenig i noe av det. Men er interessant hvordan folk mener BTC har «floppet» fordi prisen går kraftig ned på kort tid. Da er plutselig det store bilde hvisket ut og ingen tenker på at oppgangen totalt sett det siste året er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
ikek Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ikke uenig, men den sterke variasjonen i pris over relativt kort tid er en annen indikator på kryptovalutaers uegnethet som betalingsmiddel. Hvis ønsket er at det skal være et betalingsmiddel så er slik atferd uønsket. Slik det har utviklet seg med kryptovalutaer så er de egnet, i den grad de er det, som spekulasjons- og investeringsobjekt og ikke som betalingsmiddel. Dette uavhengig av hvordan regulasjonsmyndigheter stiller seg til disse. Hvis du ikke kan forvente en viss prisstabilitet så velges andre betalingsløsninger som er prisstabile. Her har valuta en stor fordel ovenfor kryptovalutaer. 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen: https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Antar at de fleste i denne tråden som er positive til BTC og lignende har hatt et ønske om å tjene penger. Advarsel mot spekulasjon i kryptovaluta og at disse er irrasjonelt priset har stort sett falt for døve ører. Jeg vet for lite om teknologien til å uttale meg, men det lille jeg vet og forstår virker interessant. Det jeg har vært og fortsatt er skeptisk til er at en desentralisert valuta skal kunne være et reelt alternativ til valutaer som er regulert og garantert av en suveren stat. Det er så vidt jeg kan se ingenting som hindrer banker eller stater i å benytte teknologien selv og det er heller ingenting som hindrer en stat å bannlyse eller regulere kryptovalutaer på en måte som i praksis gjør de verdiløse. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen:https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Lol, gjort dårlig research? Så du mener at du såg droppet inne i spåkulen din du da altså? Om du er overrasket over en nedgang etter den vanvittige oppgangen, så vil jeg kalle det dårlig research ja. Eller så har du bare tatt en ekstremt høy risiko, og det er jo fair enough, så lenge man ikke klager på at BTC har floppet så fort du taper penger. Spåkula mi har ingen funksjon i dette markedet dessverre. Men jeg begynte å frykte en stor nedgang så fort BTC runda 10k $. Alle medier hypet det opp og besteforeldre som fortsatt er skeptiske til Internett skulle kjøpe seg bitcoin. Varsel-lampene lyser ganske kraftig da, trengs ingen spåkule. Men jeg VISSTE ingenting, det var kun naturlige tanker rundt det. BTC kunne fort gått til 40k uten at det hadde overrasket meg også, for å si det slik. Ok, så fortell meg hvorfor du tror det kom en "regulering" no, bortsett fra den vanlige nedgangen vi har hatt i starten av året. Uten å google! Det som irriterer meg med folk er at de tror de kan kjøre en liten "analyse" og at de vet hva som kommee til å skje. Eg regner med du solgte rubbel og bit på 10k$ siden det var en enorm stor risk som du påpeker. At regulering ville skje før eller siden er så klart uunngåelig med mindre der hele tiden strømmer til mer penger, men dette droppet hadde ingenting annet enn med frykt for ban å gjøre. Min mening ihvertfall Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 At regulering ville skje før eller siden er så klart uunngåelig med mindre der hele tiden strømmer til mer penger... Huh? ...men dette droppet hadde ingenting annet enn med frykt for ban å gjøre. Min mening ihvertfall. Det er din mening ja. Synes du høres litt villfaren ut. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 At regulering ville skje før eller siden er så klart uunngåelig med mindre der hele tiden strømmer til mer penger... Huh? Hva høh? Tror du prisen stiger av seg selv? ...men dette droppet hadde ingenting annet enn med frykt for ban å gjøre. Min mening ihvertfall. Det er din mening ja. Synes du høres litt villfaren ut. Hehe, mye mulig. Men vennligst fortell meg din mening da Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Eg tenker som så at hadde det ikkje vært for -bitconnect -kina fud -korea fud -idia fud -ge 20 møtene -spekulasjoner om whales så hadde det vært mye mer stabilt. Etter så mye negativitet så måtte det droppe. No tror eg det sitter en hel del mennesker og venter på g20 møtene til sommeren. Eg hadde håpt at møtet som har vært skulle få opp igjen prisen, men folk venter med å spytte inn penger til prisen får seg ett byks opp tror eg. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hvis å kjøpe på 15k er "dårlig research", hva er da å frykte nedgang idet den viste seg å være halvveis til ATH? Kjemperesearch? 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hvis å kjøpe på 15k er "dårlig research", hva er da å frykte nedgang idet den viste seg å være halvveis til ATH? Kjemperesearch? Lol, nailed it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Nå var pumpen til ath alt annet enn naturlig vekst, så å holde an på 10k var en mye bedre avgjørelse enn å kjøpe på 15k hvis man ser på markedet i dag. Nå er dette også antakeligvis den vanskeligste investeringsklassen å analysere da markedet er drevet av sterk manipulasjon fra flere kanter. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hehe, mye mulig. Men vennligst fortell meg din mening da. Min mening om prisutviklingen? Teknologien? Eller ulike kryptovalutaers fremtid? Jeg vet for lite om det til å kunne gi en kvalifisert gjetning og tror få andre kan det uansett, men jeg ser definitivt risikoen forbundet med kryptovaluta. Derfor kommenterer jeg nå og da i tilfelle det kan redde en uinformert amatør fra å satse sparepengene sine eller enda verre: ta opp forbrukslån for å investere i kryptovaluta. Generelt prøver jeg å unngå å være skråsikker på ting jeg ikke kan godt nok. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Nå var pumpen til ath alt annet enn naturlig vekst, så å holde an på 10k var en mye bedre avgjørelse enn å kjøpe på 15k hvis man ser på markedet i dag. Nå er dette også antakeligvis den vanskeligste investeringsklassen å analysere da markedet er drevet av sterk manipulasjon fra flere kanter. Det hadde dog vært lurere å kjøpe på 10k og selge på 17k, men som mangelen på logikk i denne kritikken av folks risikovurdering viser så er det ikke bare bare å lese dette markedet og vite når det snur. 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hehe, mye mulig. Men vennligst fortell meg din mening da. Min mening om prisutviklingen? Teknologien? Eller ulike kryptovalutaers fremtid? Jeg vet for lite om det til å kunne gi en kvalifisert gjetning og tror få andre kan det uansett, men jeg ser definitivt risikoen forbundet med kryptovaluta. Derfor kommenterer jeg nå og da i tilfelle det kan redde en uinformert amatør fra å satse sparepengene sine eller enda verre: ta opp forbrukslån for å investere i kryptovaluta. Generelt prøver jeg å unngå å være skråsikker på ting jeg ikke kan godt nok. Du må da vite hva du svarer på? Du påstår eg høres litt Villfaren ut vedrørende meningen min om fallet. Hører jo gjerne andre sine også Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Spiller det noen rolle hvorfor? Det vesentlige er at prisen har falt kraftig. Hvorfor? Fordi mange har solgt. Det kan være mange grunner til dette, men typisk skyldes det usikkerhet og psykologi. Det finnes alltid folk som skal forklare prisbevegelser uten at de nødvendigvis treffer. Hvor ofte har ikke aksjemarkedet blitt tynget av dårlige nyheter og gått til værs eller motsatt? Generelt er det ellers slik at hvis et objekt har økt ekstremt raskt i verdi og ekstremt mye, så er det modent for en korreksjon. Det samme skjedde nettopp i aksjemarkedet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Ja klart det, folk kjøpte jo BTC helt opp til 19k $. Tror nok ikke de regna med ett stort fall i nær fremtid. Men som sagt, dette var stort sett nykommere i klassisk FOMO stil. Det jeg mener er at prisen ikke påvirker teknologien. BTC har en lang vei å gå for å bli en reel konkurrent til statlige valutaer og det vet alle. Folk kjøper i håp, rett og slett spekulative kjøp ja. At mange nykommere nå sitter med skjegget i postkassa er såklart kjedelig, men til syvende og sist så kan de bare skylde på seg selv for dårlig research før de investerte pengene sine. Nå som prisen stuper kommer alltid bølgen med folk som sier at BTC har floppet eller nå kommer den til å floppe. Poenget mitt er at det ikke er prisen som bestemmer om BTC flopper eller ikke, selvom prisen KAN vise deg at den HAR floppet. Altså om vi ser BTC til under 10$ igjen, så har den mest sannsynlig floppet. Men om dette skjer, tror jeg det er mer sannsynlig at en annen kryptovaluta overtar enn at kryptomarkedet dør. Legger ved en liten godbit som passer fint i denne diskusjonen:https://99bitcoins.com/obituary-stats/ Lol, gjort dårlig research? Så du mener at du såg droppet inne i spåkulen din du da altså? Om du er overrasket over en nedgang etter den vanvittige oppgangen, så vil jeg kalle det dårlig research ja. Eller så har du bare tatt en ekstremt høy risiko, og det er jo fair enough, så lenge man ikke klager på at BTC har floppet så fort du taper penger. Spåkula mi har ingen funksjon i dette markedet dessverre. Men jeg begynte å frykte en stor nedgang så fort BTC runda 10k $. Alle medier hypet det opp og besteforeldre som fortsatt er skeptiske til Internett skulle kjøpe seg bitcoin. Varsel-lampene lyser ganske kraftig da, trengs ingen spåkule. Men jeg VISSTE ingenting, det var kun naturlige tanker rundt det. BTC kunne fort gått til 40k uten at det hadde overrasket meg også, for å si det slik. Ok, så fortell meg hvorfor du tror det kom en "regulering" no, bortsett fra den vanlige nedgangen vi har hatt i starten av året. Uten å google! Det som irriterer meg med folk er at de tror de kan kjøre en liten "analyse" og at de vet hva som kommee til å skje. Eg regner med du solgte rubbel og bit på 10k$ siden det var en enorm stor risk som du påpeker. At regulering ville skje før eller siden er så klart uunngåelig med mindre der hele tiden strømmer til mer penger, men dette droppet hadde ingenting annet enn med frykt for ban å gjøre. Min mening ihvertfall Du mener kanksje korreksjon, og ikke regulering? Uansett kan du bare slappe helt av, jeg har aldri sagt at jeg vet hva som skjer. Men etter en så vanvittig oppgang, er det naturlig å forvente nedgang. Alt annet er på grensen til idioti. Har solgt ut litt av fortjenesten fordi jeg fryktet nedgang ja, men mesteparten holder jeg fortsatt fordi jeg kjører generelt sett høy risiko på dette markedet og er med i det lange løp. Har troen på teknologien. Har tatt ut det jeg har lagt inn, samt ekstra til å betale for mining utstyr og finansierer nettbutikken min. Resten står godt der i flere år om det trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå