MagnusRB Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Om noen her sitter å vurderer og hoppe inn i markedet tror jeg nå kan være et godt tidspunkt. Markedet driver å nå konsoliderer etter en dip fra all time high fra ca 830 milliarder USD Market Cap. Vi vaker nå rundt 700 og snart vil det skyte fart igjen om historien skal brukes i våres vurderinger i særlig grad. Dette forutsetter dog at du har troen på kryptomarkedet i sin helhet. Ville tatt noen posisjoner du har tro på. Så og si alt vil stige, men noen posisjoner vil selvsagt gi større avkastning i % over de store som BTC, ETH og lignende. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Har lastet opp i Zclassic i håp om at hard forken som vil gi alle som har Bitcoin og Zclassic 1:1 forhold i BitcoinPrivate fører til en markant pristigning. Zclassic går for rundt 150-200 USD mens bitcoin 13000+ USD Har brukt https://www.cryptopia.co.nz/ som har fungert veldig bra. Mer info om Bitcoin Private her: https://btcprivate.org/?lang=nb_NO Endret 12. januar 2018 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Flin Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg leste at det er en del uverifiserte transaksjoner på bitcoin nettverk nå. Betyr det at dette er en god tid å være miner? Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Med mindre du omtrent er eier av et større kraftselskap i et land med noe av den billigste strømmen i verden, er ikke mining av btc noe å satse på i dag. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Hvordan finner man forresten ut hvilke coins det lønner seg å mine? Jeg kjenner jo til kalkulatorene, men de virker nokså krøkkete i bruk. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Kommet en del nye coins på cobinhood i dag. Flere blir vel lagt til fortløpende. Har trua på COB prisen neste ukene. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Med mindre du omtrent er eier av et større kraftselskap i et land med noe av den billigste strømmen i verden, er ikke mining av btc noe å satse på i dag. Var egentlig ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Godt mulig dette er diskutert på tidligere sider, men jeg spør allikevel. Hvordan ligger det an i arbeidet med regelverk etc rundt kryptovaluta? Antar at verdien vil synke om det blir satt en hel masse føringer. Er kryptovaluta kommet for å bli? Med dette mener jeg om flere og flere eksempelvis tar kryptovaluta som betaling. Steam gjorde vel dette, men sluttet med det? Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å kjøpe meg inn i et gruveselskap som er det eneste som til nå har sagt at de etterhvert ønsker/skal ta kryptovaluta som betaling for råvarer. Lenke til kommentar
BenRedikFyFasan Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Kommet en del nye coins på cobinhood i dag. Flere blir vel lagt til fortløpende. Har trua på COB prisen neste ukene. Ser det er delte meninger om cobinhood https://www.google.no/amp/s/amp.reddit.com/r/ethtrader/comments/7m6vns/possible_scam_warning_cobinhood_exchange/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Hvordan finner man forresten ut hvilke coins det lønner seg å mine? Jeg kjenner jo til kalkulatorene, men de virker nokså krøkkete i bruk. Whattomine.com gir god oversikt og du ser enkelt hva som er profitabelt. Om du finner den krøkkete, ja da er det ikke kalkulatoren det er noe feil med 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Kommet en del nye coins på cobinhood i dag. Flere blir vel lagt til fortløpende. Har trua på COB prisen neste ukene. Ser det er delte meninger om cobinhood https://www.google.no/amp/s/amp.reddit.com/r/ethtrader/comments/7m6vns/possible_scam_warning_cobinhood_exchange/ Hadde ikke sett denne før, men svært vanskelig å vite om det er cobinhood eller han fyren som er gærne. Heller litt mot karen syns Cobinhood svarte relativt godt. Har uansett ikke kjempe mange. Nok til at det blir artig om den treffer $10-20 men ikke så mange at det er no krise om det går til helvete Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Med mindre du omtrent er eier av et større kraftselskap i et land med noe av den billigste strømmen i verden, er ikke mining av btc noe å satse på i dag. Var egentlig ikke det jeg spurte om. Ja, betalingen per mined block øker jo flere unconfirmed transactions det er. Dette fordi transaction fee blir satt høyere slik at ventetid på confirmation er kortere. Dermed blir det dyrere å sende jo flere unconfirmed transactions det er. Minere kan tjene mer på transaction fee, sammenlignet med block-reward per block hvis transaction fee er høyt nok. Endret 12. januar 2018 av Revolution 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Hvordan finner man forresten ut hvilke coins det lønner seg å mine? Jeg kjenner jo til kalkulatorene, men de virker nokså krøkkete i bruk. Whattomine.com gir god oversikt og du ser enkelt hva som er profitabelt. Om du finner den krøkkete, ja da er det ikke kalkulatoren det er noe feil med Jeg har sett på den, men tar den med noen særere coins? Tror jeg misforsto den litt før, at man måtte legge inn alt selv - fremfor bare slenge inn antall av hvert kort for å få et anslag. Endret 12. januar 2018 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Spennende tider for Ripple. Spent på hvordan det ligger an i slutten av året. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg er spent på beslutningen fra de 61 japanske bankene den 31. Januar. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Binance er jo midlertidig stengt for nye brukere, Kucoin selger ikke Ripple. Andre anbefalte steder? Har jo etoro, som ifølge https://kryptovalutakurser.no/plattform-test/, ser veldig bra ut? Men dere er uenige? EDIT: NVM, minimum deposit er 1000USD. Det er for mye for meg... har jo allerede litt i coinbase EDIT2: Hadde visst registrert meg hos Binance... Da er det jo ikke noe problem Endret 13. januar 2018 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Binance er jo midlertidig stengt for nye brukere, Kucoin selger ikke Ripple. Andre anbefalte steder? En bekjent fikk bli medlem på Binance når jeg inviterte han. Du kan jo forsøke: https://www.binance.com/?ref=15601697 (Det er min referral link, men så lenge du får opprettet konto, så spiller det vel ingen rolle? ) Ellers så er jeg på både Binance og Huobi. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Fikk ikke til å lage bruker på Binance, så jeg kjøpte Ripple via HuobiNoen som har troen på Elixir? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Fikk ikke til å lage bruker på Binance, så jeg kjøpte Ripple via Huobi Noen som har troen på Elixir? Har kjøpt Elixir 31. desember og flyttet til coldstorage. Har veldig tro på det. Jobber selv med forbrukslån og det virker som folk bak prosjektet har god peiling på hva de driver med. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Jeg bruker etoro å syns det er enkelt program med lett oversikt, grei fortjeneste på ripple også selv med dippen som har vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå