Lakus Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Perfekt for de som ville kjøpe. Lenke til kommentar
Opens Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Duelfarmer ETH og SIA nå, bare for å teste ut. Har holdt på litt før også, og har 0,49 ETH. Men SIA Balance vil ikke oppdatere seg på nanopool, men den godtar og finner shares. Er det noen som vet hvorfor? Endret 8. januar 2018 av Opens Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Har litt inne på ICON, ARK, Nebulas og Binance Coin. Vurderer om jeg skal spytte inn noe på Ripple nå som den har synket så mye de siste dagene, med håp om at den stiger opp noe igjen? Tips? Kom over denne.. Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Har litt inne på ICON, ARK, Nebulas og Binance Coin. Vurderer om jeg skal spytte inn noe på Ripple nå som den har synket så mye de siste dagene, med håp om at den stiger opp noe igjen? Tips? Kom over denne.. Om du bruker Coinmarketcap sin pris så skal du være klar over at prisen har sunket der pga de fjernet noen koreanske børser i prisgrunnlaget. Jeg ser min pris på Binance er nesten lik nå som den har vært en stund. Sunket litt, men langt i fra så mye som CMC viser til. Noen Koreanske børser har solgt Ripple til 4USD osv, derav har CMC sin pris vært villedende. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Har nå fått verifisert bankkontoen min hos Coinbase, og siden Bitcoin-prisen har sunket en del så passer det kanskje å kjøpe. Med bankoverføring så tar det visst 1-3 dager. Hvilken pris får man da egentlig? Bitcoin-prisen når man trykker på "kjøp" eller når pengene faktisk kommer på Coinbase-kontoen? Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Har nå fått verifisert bankkontoen min hos Coinbase, og siden Bitcoin-prisen har sunket en del så passer det kanskje å kjøpe. Med bankoverføring så tar det visst 1-3 dager. Hvilken pris får man da egentlig? Bitcoin-prisen når man trykker på "kjøp" eller når pengene faktisk kommer på Coinbase-kontoen? Slik jeg har brukt Coinbase må jeg vente på bankoverføringen. Når den har kommet i Euro Wallet, først da kan jeg kjøpe BTC. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart. Veldig lite beløp du kan sette inn på Coinbase da. må også vente 30 dager før du kan øke beløpet eller noe slikt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 God artikkel om altcoin hysteriet: Weathering the Altcoin Storm (And Investing for the Next) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Har nå fått verifisert bankkontoen min hos Coinbase, og siden Bitcoin-prisen har sunket en del så passer det kanskje å kjøpe. Med bankoverføring så tar det visst 1-3 dager. Hvilken pris får man da egentlig? Bitcoin-prisen når man trykker på "kjøp" eller når pengene faktisk kommer på Coinbase-kontoen? Med bankoverføring får du vel bare "kjøpt" euro, og så må du kjøpe btc/eth/ltc for det når det er kommet inn. Ulempen med bank er vel tiden, og potensielle kursendringer vs. kreditt/debit hvor du får kjøpt umiddelbart, men med høy fee. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Boxmining forklarer det ganske greit i video under https://youtu.be/n4zPiE7I0PY Takker! Forklarer en hel del. Jeg regnet på det, og fant ut at jeg burde hatt endel USD mindre i estimert verdi, så jeg skjønte egentlig nada av det hele. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart.Veldig lite beløp du kan sette inn på Coinbase da. må også vente 30 dager før du kan øke beløpet eller noe slikt.Er ukentlig. Jeg kan sette inn 1000€ i uka. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart.Veldig lite beløp du kan sette inn på Coinbase da. må også vente 30 dager før du kan øke beløpet eller noe slikt.Er ukentlig. Jeg kan sette inn 1000€ i uka. Jepp, men fortsatt lite i forhold til bankoverføring som er €15.000. Men det fungerer jo med småtrades Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Stiger etterhvert. Jeg har 3000 i uka nå, vet ikke hvor langt denne grensa utvider seg etterhvert. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 På min profil sto det at jeg skulle vente 30 dager før grensen gikk opp. 30 dager gikk, og det skjedde ikke noe annet enn at timeren ba meg vente 45 nye dager. Fortsatt magre 750 Euro/uke. SSatt inn litt per bank, det tok ikke så lang tid, så det er vel veien å gå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Kom over denne.. Hahaha ekkelt Dog slår vell ikke han ungen borti statene som casha ut par hundre mill og kjøpte biler til alle venna sine der det sto noe ala " Living in the cloud xoxo BTC 4life" Anonymous poster hash: ecc7d...6a1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 God artikkel om altcoin hysteriet: Weathering the Altcoin Storm (And Investing for the Next) Fin den. Jeg kjøper poengene hans. Selv er jeg veldig small-time, og kommer ikke til å forlate alts 100%, men jeg kommer til å kjøpe litt BTC/ETH snart igjen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Fant en gammel Dogecoin-wallet med 10000 Dogecoin. Solgte det og kjøpte litt mer Ripple. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Slengte også inn $420 på Ripple i dag. Ser ut til at den stabiliserer seg nå, så kan vi håpe på at den starter en sakte stigning de neste dagene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart.Veldig lite beløp du kan sette inn på Coinbase da. må også vente 30 dager før du kan øke beløpet eller noe slikt.Er ukentlig. Jeg kan sette inn 1000€ i uka. Jepp, men fortsatt lite i forhold til bankoverføring som er €15.000. Men det fungerer jo med småtrades Absolutt, men bankoverføring er vel uansett å foretrekke ved større beløp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå