Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker å sette inn rundt 500 kroner på en crypto med skikkelig lav marketcap for gøy, noen tips til hvilken, og hvorfor den? Er ikke så veldig flink å gjøre min egen research  :grin:

 

Hvilken "exchanges" er du på og hva anser du som lav market cap ? 

Lenke til kommentar

Ønsker å sette inn rundt 500 kroner på en crypto med skikkelig lav marketcap for gøy, noen tips til hvilken, og hvorfor den? Er ikke så veldig flink å gjøre min egen research :grin:

Av veldig lave marketcap coins ville jeg vurdert Eidoo. Les om den selv, men det er den jeg eier med lavest marketcap hvertfall.
Lenke til kommentar

Har brukt for mye tid på dette i det siste, les altcoins. Nå har jeg "satset" 20K, og satt sammen en portefølje. Skal prøve å ikke følge den for hardt, men som alltid: kjøp ryktet, selg nyhetene. (oversettes ikke super godt, men dere skjønner tegninga)

 

REQ
IOTA
XLM

XRP
VEN
ADA

NEO
ICX (Liten post)
APPC (Liten post)

 

Ser det svinger en del, og siste dagene har jeg et urealisert tap på 400$

Lenke til kommentar

Hva tenker dere videre om Ripple? Har gått en del ned de siste dagene :/

 

Ripple gikk i taket da noen satte ut ryktet om at de skulle på coinbase 21. januar. Da steg de til godt over 3,5$, men så dementerte coinbase ryktet. (ikke 100%). Da korrigerte ripple seg. Tror fortsatt det kan være en fin coin og sitte med long. Satser du 500$ her i dag, tror jeg med alle forbehold, at det kan være 3-4000$ om 12 mnd. Disclaimer: jeg sitter med litt ripple selv.

Lenke til kommentar

 

Burde vell legge til at folk må ikke få panikk av røde tall på Coinmarketcap.com idag

 

CMC valgte å fjerne korea sine exchanges som vises i pris kalkulasjonene. Disse er priset typ mye mer enn normalen hos oss. Så prisene er ikke så ille som tallene tilviser :)

 

KEEP IT HOOODDLLL

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

 

Ble mye rødt i dag ja. Nå er jeg rimelig fersk i dette gamet, og har ikke rukket å opparbeide så stor portfolie. Har kjøpt ETH, XRP og ADA i små kvatna.

 

TRX er jeg litt spent på, vet ikke helt hva jeg føler for det prosjektet. Store ord og lovnader, men...

 

Miner litt i tillegg. Går helst i XVG, VIVO og litt ETH, men strever for øyeblikket med å nå utbetalingsgrensa på nanopool på 0,05 ETH.. Aldri mer ETH mining etter det... Ting tar tid med kun ett kort... Ingen som låner bort riggen sin en time? :hmm::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...