PatSharpX Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Holder på å lage meg bruker på Coinbase (som forøvrig virker som noe dritt dersom man leser litt på reddit), hvor jeg nå holder på å få brukeren verifisert. Er førerkort nok? Tok nemlig bilde av det, men det ble ikke godkjent... Førerkort holdt for min del mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg brukte førerkort tilbake i mai, men noen kolleger fikk avslag med det nylig og måtte bruke pass istedet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg opprettet kontoen min nå i desember, da fungerte førerkort. Men kanskje bildene var dårlige? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Brukte tlf, som er iphone 6. Burde da være bra nok under bra lys? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Brukte pass på coinbase, det funka fint, trengte da førerkort på gdax, gikk knirkefritt det og. Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Brukte førerkort, men måtte prøve sikkert 10 ganger før den godtok det. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Brukte førerkort via Coinbase-appen forrige uke. Fungerte fint. Ble feil etternavn på første forsøk, men på andre forsøk ble alle detaljene riktige. Har lyst å kjøpe Nav, Zec og Iota - finnes det en side hvor jeg kan kjøpe alle tre? Eller må jeg registrere meg enkeltvis på navcoin.org / z.cash / iota.org og overføre til 3 separate offline-lommebøker? Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Det er bare å bruke Coinmarketcap.com. Da ser du fort hvilke exchanges de er tilgjengelige på, hvor stort volumet er på hver av de, og hva som evnt. er felles. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Noen som har dannet seg noen forventninger rundt prisen på TRX og slipp av kildekode i morgen ? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Aner ikke hva det kildekode opplegget har av betydning, men har iallefall skaffa meg litt TRX nå. Så hadde jo passet meg fint om verdien økte da? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Irriterente at jeg ikke klarte å ta litt profit på ICON når den lå på 7$, men den ligger ganske stabilt rundt 5$+ nå, så skal vel ikke klage. Tipper den ikke vil bruke veldig lang tid på å komme seg til topp 10. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Aner ikke hva det kildekode opplegget har av betydning, men har iallefall skaffa meg litt TRX nå. Så hadde jo passet meg fint om verdien økte da Da får vi krysse fingrene og håpe kildekoden tilsier at de ligger i "rute". Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 1. Jeg satte inn penger fra bank konto til Coinbase gjennom vanlig SEPA overføring i nettbanken. Dette gikk greit og pengene kom opp under EUR Wallet etter et par dager. Har nå tatt Withdraw altså tatt ut penger til samme bankonto (det du setter inn på deposit til coinbase, brukes også til withdraw) men det står som completed under recent activity, men ingen penger på konto ? Kontonummeret stemmer jo selvsagt, da det er det samme jeg brukte for å sette inn penger til coinbase. Har fått bekreftelse epost at withdrawal has started. will arrive in your bank account by December 23, 2017. Denne ble startet da 20 desember. Er det vanlig at det tar lengre tid før de dukker opp på konto eller ? I dag er det 27/12 Hos meg tok det ca 7 virkedager Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) 1. Jeg satte inn penger fra bank konto til Coinbase gjennom vanlig SEPA overføring i nettbanken. Dette gikk greit og pengene kom opp under EUR Wallet etter et par dager. Har nå tatt Withdraw altså tatt ut penger til samme bankonto (det du setter inn på deposit til coinbase, brukes også til withdraw) men det står som completed under recent activity, men ingen penger på konto ? Kontonummeret stemmer jo selvsagt, da det er det samme jeg brukte for å sette inn penger til coinbase. Har fått bekreftelse epost at withdrawal has started. will arrive in your bank account by December 23, 2017. Denne ble startet da 20 desember. Er det vanlig at det tar lengre tid før de dukker opp på konto eller ? I dag er det 27/12 Hos meg tok det ca 7 virkedager Er SEPA noe jeg må sette opp, eller er det automatiskt? Regner med det går greit å overføre fra Bittrex til Coinbase, og så ta ut pengene? Endret 28. desember 2017 av MrLuni Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Går fint å overføre fra Bittrex til Coinbase og ta ut. SEPA (utenlandsbetaling) må kanskje aktiveres for kontoen din, men det er bare å banken så er det oppe ila 5 min Endret 28. desember 2017 av Feh Lenke til kommentar
C.. Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 SEPA må aktiveres før du kan ta ut pengene fra Coinbase. Before you can withdraw euros to your bank account, you will need to complete a successful SEPA deposit to your Coinbase EUR wallet Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Yes, penga kom inn i går. Var etterslep pga julen, 23 Desember var lørdag i tillegg til helligdager så tar nok noen virkedager pga kø hos coinbase Endret 28. desember 2017 av Centy88 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hvor lagrer folket her myntene sine? Noen som har vært borti Coinomi Wallet f.eks? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Litt på Coinbase og Exodus... Har noe ripple/xrp også, men det står foreløpig bare på binance nettsiden. Hadde paper wallet, men tok dem ut da og sendte det til Exodus da jeg skulle bytte noen mynter... Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Eth, Ltc i Exodus, Btc i Electrum. (Pga kan ikke velge transaction fee i Exodus, og blir litt stivt for BTC). Men begynner å nærme meg så store summer nå etter å ha fått 400% på XRB siden midten av desember. (Gikk inn med 50%), at tror jeg skal gå for paper wallet // cold storage, eller Nano S snart. Resten er i exchanges, der jeg foretrekker i rekkefølgen: Binance, Bitfinex, Bittrex. Utover dette veldig skeptisk. F.eks. når jeg kjøpte XRB på BitGrail, så overførte jeg direkte til egen wallet, pga liker ikke å ha det stående. Og kjøpte i fire steg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå