blured Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Du kan jo kjøpe annen valuta (BTC, ETH, LTC), trade det til BCH på en exchange (coinmarketcap/markets), og så evnt overføre tilbake til Coinbase - om det er der du liker å ha det stående. Edit: Av de som står der, ikke erfaring med alle selvfølgelig, så liker jeg Binance best. Endret 24. desember 2017 av blured Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2017 Ah ja stemmer det. Da vil jeg vel anbefale Binance. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) tenkte å kjøpe noen ioata gjennom Biance, men ser Coinbase tar føkkings 31 $ for å sende. Noen andre plasser man kan kjøpe BTC/ETH for å sende til Biance rimelig/gratis? Endret 24. desember 2017 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Registrer deg på GDAX samme eier som coinbase. Kan få overført gratis dit fra coinbase og overført videre mye billigere. https://support.gdax.com/customer/en/portal/articles/2430129-transferring-funds-between-gdax-and-coinbase Lenke til kommentar
P373 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 tenkte å kjøpe noen ioata gjennom Biance, men ser Coinbase tar føkkings 31 $ for å sende. Noen andre plasser man kan kjøpe BTC/ETH for å sende til Biance rimelig/gratis? Kan du ikke bare kjøpe Litecoin på Coinbase og sende det til Binance? pleier koste under en dollar. Så trader du Litecoin til BTC og så BTC til Iota 2 Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 4500 minus siden jeg hoppa inn i kryptovalutta for vel 10 dager siden. Lov å håpe på en opptur snart? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Du kjøpte deg inn på toppen av bobla. Ikke godt å si: https://youtu.be/7F2Amp9vRcY Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Ja så det ettersom jeg har skjønt mer av det her.. 1 uke tidligere ute så hadde ståa vært annerledes.. Men men. Tenker langsiktig jeg, iallefall det som er planen. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Hvis ikke du trenger pengene er det nok bedre å holde på kryptovalutaene ja. Går nok opp igjen men kan ta lang tid. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) litt n00b-hjelp til. Har flyttet litecoin over til Biance. Hvordan får jeg brukt dem til å kjøpe Ioata? trenger jeg en wallet utenom? Endret 24. desember 2017 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Guide https://youtu.be/iwh1NCxTxpI?t=426 Lenke til kommentar
Prabelen Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Noen som har noen tanker rundt Ripple? Jeg synes den høres spennende ut og har kjøpt litt. Har Litecoin BTC og BCC fra før av. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Veldig illustrativt. Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Jeg tror at spekulasjonene overkjører de underliggende funksjonene i krypto for øyeblikket. Det er stor korrelasjon mellom prisene, og jeg tenker det skyldes likviditetsforholdet mellom 1. de ulike kryptovalutaene og 2. likviditeten mellom krypto og fiat. Så har du mindre valuta som har så lav market cap som kan spike uavhengig av utviklingen i selve kryptomarkedet. Ikke at det er et påskudd for å ikke sette penger på det som til nå har vært århundrets investering. Men kanskje århundrets investering nr2 blir å shorte det? EDIT: Words Endret 25. desember 2017 av Haakon1 Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hvorfor er egentlig day trading så hardt skattet mot vanlig inntekt? Eller vanlig gevinstbeskatning?Day trading av crypto-valuta beskattes på samme måte som daytrading av andre formuesobjekter (riktignok er det gjort noen unntak for aksjer (blant annet i den nye aksjesparekontoordningen)).Det er jeg klar over. Tenkte mer på hvorfor skatteprosenten er så høy ved day trading.Det er den ikke. Ut i fra hva jeg har lest så skal det ikke nødvendigvis så mye til før du ved day trading havner i kategorien "næring" og da er skatten fort rundt 50%. Jeg driver selv leser litt rundt om dette om dagen, og det er mye forskjellig jeg hører og leser om emnet. Har du noe å skyte inn her så kom gjerne med det Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Meeen Det er jo ingen måte å se om du er langtids "hodler" eller om du er daytrader. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Du må oppgi transaksjonslogger på forespørsel. Så du må ikke oppgi det på selvangivelsen, men du må kunne gjøre rede for det ved ettersyn. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Er det noen som har prøvd å få crypto om til norske cash? Hvor isåfall gjør jeg det på enklest og raskest mulig måte? Har bestil meg TenX kortet, men det tar vell par mnd før det kommer. Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Du må oppgi transaksjonslogger på forespørsel. Så du må ikke oppgi det på selvangivelsen, men du må kunne gjøre rede for det ved ettersyn. Yes. Nytter nok ikke å si at du fikk det i donasjon heller av en hemmelig beundrer. Straffeskatt er drøye saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå