PgUp Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Noen som har gjort seg tanker rundt Cardano (ADA) ? KJØP Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Noen som har gjort seg tanker rundt Cardano (ADA) ? KJØP Hvor? og hvorfor? 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Om du lurer på hvor, så er det bare å bruke coinmarketcap, også finner du alle exchanges en coin er på. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Leste meg litt opp på dem og valgte å kjøpe meg inn på langsiktig perspektiv. Blir spennende å se i løpet av 2018. Har du kjøpt deg dypt inn eller avventer du litt ? Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) ADA virker lovende. Tror det kan være en trygg hodl posisjon i kryptoverden. Noen andre som har noen plasseringer de anser som gode hodlposisjoner for neste år? Selv puttet jeg litt i SUB i går, virker lovende og kult. Samt mye rom for å vokse. Endret 21. desember 2017 av MagnusRB Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Noen som har gjort seg tanker rundt Cardano (ADA) ?KJØP Hvor? og hvorfor? Bittrex og Binance har størst volum. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ripple over 1USD per stykk nå. Nærmer seg faktisk 1,1! Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Kjøpte bittelitt ADA selv. Mest for morro da jentungen heter det samme ? Ellers har jeg noe i IOTA, FCN, REQ og LTC. Total Innskudd ca 16k NOK, så ikke all verden, satser dermed på langsiktig Lønnsomhet. Har satt et tak på maks 20K Innskudd totalt for meg selv? Hvor mye er det folk her inne har invistert i kryptovalutta? , trenger ikke si hva verdien er idag, lurer bare på hvor mye dere har gått inn med? Endret 21. desember 2017 av tanngarden Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Gitt inn med ca 4000 norske i starten av mai. Har vært oppe i 100.000, men ligger nå på rundt halvparten. Har bommet på endel som har vært ganske surt, blant annet at jeg solgte Antshares (nå neo) når den lå på 6 usd og walton på det samme. Han jeg kjenner som har gjort det best, og som begynte det siste året, startet med ca 40.000 i januar, og har nå 1.5 millioner. Men han traff da perfekt på ETH, DGB, Ant/NEO, Walton, IOTA, osv + endel ICOs. Blir spennende å se hvor lenge det holder, er forberedt på å tape alt, men gjør ikke så mye så lenge jeg ikke har gått inn med mer enn jeg kan tape. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Kjøpte bittelitt ADA selv. Mest for morro da jentungen heter det samme ? Ellers har jeg noe i IOTA, FCN, REQ og LTC. Total Innskudd ca 16k NOK, så ikke all verden, satser dermed på langsiktig Lønnsomhet. Har satt et tak på maks 20K Innskudd totalt for meg selv? Hvor mye er det folk her inne har invistert i kryptovalutta? , trenger ikke si hva verdien er idag, lurer bare på hvor mye dere har gått inn med? Tenker å investere 20 000 kr i Litecoin og ha de på en hardware wallet i 2-3 år fram i tid. Har fått inntrykk av at Litecoin har stort potensial. Men å daytrade med all mulig altcoins gidder jeg ikke. Kunne ønske jeg hadde fått øynene opp for kryptovaluta tidligere. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Har klokkertro på Bitcoin eller Bitcoin cash når de får skalert opp og kan kjøre micro transaksjoner. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Har startet rolig med rundt 5K i ADA og en liten slump i po.et. Tenker å kjøpe meg inn litt mer over tid så leser meg litt opp på forskjellige for tiden for å finne ny investeringsobjekter Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 innskudd på15K i bitcoin, økning på 66%innskudd på 5K i Litecoin, økning på 78% Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Satte inn for 2 uker siden. Har handlet litt forskjellig over disse to ukene, totalt 20k. Holder nå Cardano, Substratum, Monero, Ripple og Tron. Lenke til kommentar
MagnusRB Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Har skutt inn det jeg har satt som grensen min. Ellers hadde jeg handlet på tilbud i dag. Noen som panikksolgte, eller klarte dere å holde, evt kjøpe mer? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Holder, skulle gjerne ha kjøpt mer dersom jeg hadde tilgjengelig kapital. Regner med at trendene snur rimelig raskt igjen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Eneste jeg har gjort i dag er å kjøpe mer ETH som jeg videre kjøpte IOTA for, som har stått på listen over future buys alt for lenge nå. Tilfeldig nok solgte jeg mesteparten av altcoinsene mine for to dager siden for å styrke posisjonene mine i ETH og BTC, kjøpte noen av dem tilbake i dag for halv pris Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Har gått inn med 30k totalt nå nylig så har tapt litt 50% BTC 25% LTC 15% ETH 10% Diverse - XRP, IOTA, ICON Kommer julebonusen på denne lønninga går 5-10k til på LTC for å holde litt lenge på det Obs: Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringen tar på en Nano ledger S med "normal" levering ? Bestilte den 12 des og fikk melding at de sendte den først igår ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Har det vært noe spekulasjon som gir mening om noen evt altcoins GDAX kan komme til å åpne for handel med ? Hva er mest sannsynlig evt Anonymous poster hash: ecc7d...6a1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Obs: Noen som har erfaring med hvor lang tid leveringen tar på en Nano ledger S med "normal" levering ? Bestilte den 12 des og fikk melding at de sendte den først igår ^^ Bestilte en i slutten av november, den ble sendt 1. desember og kunne hentes på postkontoret 9. desember, så ikke superraskt. Edit: Tror det er ca. 30k kroner som er innskuddet for min del. Verdien har vel vært oppe i litt over 4x det nå de siste dagene, mens nå er jeg vel nede i litt over 3x. Jeg holder foreløpig, så får jeg se om jeg går inn i noen flere altcoins snart. Går typisk inn med 3-400 kr i en altcoin hvis den ser interessant ut. Endret 22. desember 2017 av Frank Drebin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå