JokerN_ Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Var vel bare tidspørsmål før LTC tok av. Hvor høyt den går eller hvor den legger seg stabilt er vel ikke noe vits å tippe engang Vanvittig oppgang på hele markedet idag. Ethereum over 600 også. Lover godt for miningen fremover. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Hvor lang tid tar det vanligvis fra man gjør en SEPA betaling fra nettbanken til beløpet er inne på Kraken? Jeg krysset av for delt betaling, vet ikke om det har noe påvirkning på prosessen. Uansett er jo dette høyrisiko da Kraken bare kan stikke av med pengene eller nekte for at noe har blitt overført. Endret 12. desember 2017 av Mos Def Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Delt betaling er standard. Tar vel 2-3 dager tenker jeg. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Kom inn neste dag for meg. Dessverre slet de så mye med kjøp/salg på det tidspunktet at jeg bare tok ut pengene igjen. Uttaket tok forøvrig 1 dag også (tilbake på bankkontoen dagen etter jeg ba om uttak). Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Skal man alltid velge delt betaling? Har puttet inn penger en gang før og valgte at avsender betaler alt, fikk et gebyr på 200kr fra banken og har ikke handlet noe siden Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Så tok jeg og steget inn i krypto verden.. Så mye å sette seg inn i og prøve å forstå, ikke så lett for en noob.. Men har da klart å få meg coinbase, og trada til meg no REQ hos Binance. Litt for å prøve noe. Men lurer litt på myetherwallet, hva bruker jeg den til? Virker da som om krypton ligger fint hos både coinbase og Binance? Og gi meg gjerne noen tips til hva jeg kan kjøpe, eventuelt hva dere kjøper og hvorfor. Bitcoin og de dyre gidder jeg rett og slett ikke, det toget har gått for min del. Blir for dyrt nå. Kan vel driste meg til å satse 10k NOK på forskjellige nå i første omgang. Endret 12. desember 2017 av tanngarden Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Myetherwallet og andre wallets er for å lagre coins på blockchain direkte. Når du har coins hos Coinbase eller Binance, eier du de ikke selv i praksis. Blir de hacket eller velger å stikke av med coinsa dine, sitter du med skjegget i postkassa. Når du har en egen wallet med din egne private key, er det ingen som kan hacke seg inn til dine coins uten at de har den nøkkelen som du da bør oppbevare på f.eks ett papir i en safe eller lignende. Det finnes også hardware wallets som Ledger Nano S, som funker meget bra. Anbefaler deg å sjekke opp det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Noen som har tips til Exchange med lave fees og FIAT/SEPA støtte? Ønsker å sette over større summer 20-30k i slengen. Coinbase har støtte, men har alt for høye fees. GDAX har lavere fees, men har problemer for tiden med å verifisere IDer. Bitfinex har støtte, men også der er det problemer med verifisering av ID (tar 20+ dager hvis du er heldig). Kraken får 502 error hele tiden (ustabilt). Så ja, noen som har noe innspill der? Binance er jo flott det og har selv bruker der, men hjelper lite når de kun har krypto til krypto støtte. Endret 12. desember 2017 av Rankiz Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg hadde også problemer med verifikasjon nr 2 (pass) på gdax, men det gikk fint å verifisere pass på coinbase. Så da ble den automatisk godkjent på gdax også. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Litt av en dag for ETH, LTC og en del andre kryptos i dag. Skjønner meg ikke helt på Litecoin, jeg har alltid hatt et inntrykk av at LTC og BTC er for like til at det skal være vits at begge eksisterer... Hvis noen vet om noen viktige fundamentale forskjeller mellom de to må de gjerne forklare meg... I mellomtiden må man jo bare glede seg på vegne av de som i dag ler hele veien til banken, imponerende gains den siste tiden. Kan ikke klage selv, stacken min er ca. 75% ETH så det blir fine julegaver i år. Noen som har tips til Exchange med lave fees og FIAT støtte? Coinbase har støtte, men har alt for høye fees. GDAX har lavere fees, men har problemer for tiden med å verifisere IDer. Bitfinex har støtte, men også der er det problemer med verifisering av ID (tar 20+ dager hvis du er heldig). Kraken får 502 error hele tiden (ustabilt). Det er enorm pågang på alt av exchanges for tiden, fordi alle er redde for å miste toget. Coinbase-appen ligger visst helt oppi toppen på App Store, så en stor menge småinvestorer har slengt seg med, i tillegg for at det i dag ble åpnet for salg av Bitcoin futures et eller annet sted så også storinvestorer får leke seg. Det er kaos. Joda, Coinbase har litt høye fees, men har du tenkt på hvor mye rolle de prosentene spiller? Går prisene opp 5% innen du får registrert deg på en børs så har du faktisk gått glipp av gevinst. Mot USD så er ETH opp 30% og LTC opp 84% bare siste 24 timer. Har du tenkt å investere i kryptos i tro og håp om å (mange)doble gevinsten over noen måneder eller år så er 3.99% ikke noe å bry seg om. Har du lyst på kryptos nå er mitt forslag å bruke Coinbase, og så jobber du videre med å få til GDAX så du er klar til neste gang. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Tenkte jeg skulle inn å handle ett sted, men både kranken.com og coinbase.com ser ut til å slite noe veldig. Er dette normalt? Eller er det bare en peak nå? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det er alltid slik ved slike rush. Tar fort noen dager/1 uke før ting er tilbake til normalen. Akkurat nå er nok et dårlig tidspunkt å kjøpe på, for historisk sett går det alltid noe ned etter rushet. Bare se på BTC siste 7 dager. over $18.000 på det høyeste, så ned til $13.000 og så opp til $17.000 igjen fra 8 - 11 desember. Det er store krefter i sving nå og de kan justere kursen i begge retninger.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Det er alltid slik ved slike rush. Tar fort noen dager/1 uke før ting er tilbake til normalen. Akkurat nå er nok et dårlig tidspunkt å kjøpe på, for historisk sett går det alltid noe ned etter rushet. Bare se på BTC siste 7 dager. over $18.000 på det høyeste, så ned til $13.000 og så opp til $17.000 igjen fra 8 - 11 desember. Det er store krefter i sving nå og de kan justere kursen i begge retninger.. Sant det. Bør vel avvente en ukes tid. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Formening om hvilken vei LTC går? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Tror ingen kan si noe som helst kvalifisert om hvor det går om dagen, er jo helt texas. Det er dog mange alts som har ligget ganske stødig i kurs i forhold til USD og ikke latt seg påvirke i særlig grad, så der er det fortsatt mange gode kjøp, men risikoen er jo også større. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Noen som har tips til Exchange med lave fees og FIAT/SEPA støtte? Ønsker å sette over større summer 20-30k i slengen. Coinbase har støtte, men har alt for høye fees. GDAX har lavere fees, men har problemer for tiden med å verifisere IDer. Bitfinex har støtte, men også der er det problemer med verifisering av ID (tar 20+ dager hvis du er heldig). Kraken får 502 error hele tiden (ustabilt). Så ja, noen som har noe innspill der? Binance er jo flott det og har selv bruker der, men hjelper lite når de kun har krypto til krypto støtte. Bitmynt.no Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Lykke.com er absolutt verdt å sjekke ut i disse dager, når Coinbase sliter. Har brukt de tidligere for både kjøp og uttak, og det gikk smertefritt. Da hadde de kun mobil app, men kan nok hende de har web oppe å går nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Artig med Ripple, synd jeg bare har småpenger i sving Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Finnes det en bra exchange for å kjøpe ripple med kort eller PayPal? Sett på kraken, men kan ikke betale med kort eller PayPal og bankoverføringer tar jo ofte noen dager. Endret 13. desember 2017 av Cerb89 Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Lykke.com er absolutt verdt å sjekke ut i disse dager, når Coinbase sliter. Har brukt de tidligere for både kjøp og uttak, og det gikk smertefritt. Da hadde de kun mobil app, men kan nok hende de har web oppe å går nå. Kan man putte inn penger på lykke? eller må man sette inn crypto for å handle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå