JokerN_ Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 David var i lokalavisa igår. Kjent han siden barneskolen, artig hva han har fått til og meget lovende prosjekt Vet ingenting om noe Skavland, bare så det er avklart. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 David var i lokalavisa igår. Kjent han siden barneskolen, artig hva han har fått til og meget lovende prosjekt Vet ingenting om noe Skavland, bare så det er avklart. Hvilken bakgrunn har han, er han en utvikler som har jobbet med utvikling lenge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 David var i lokalavisa igår. Kjent han siden barneskolen, artig hva han har fått til og meget lovende prosjekt Vet ingenting om noe Skavland, bare så det er avklart. Hvilken bakgrunn har han, er han en utvikler som har jobbet med utvikling lenge? Han er visst en dropout som sluttet på skolen pga han visste det var programering han ville drive med og han mente alt kunne læres på internett. Tror han droppet ut som 17-åring. Lenke til kommentar
argument. Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Noen som vil anbefale hvor man bør kjøpe IOTA? Lenke til kommentar
P373 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Noen men erfaringer fra Luno (tidligere BitX) ? Synest prisen til coinbase er litt for høy. Noen andre sider å anbefale for å kjøpe krypto valuta med kort før man overfører til BitFinex som jeg bruker. GDAX kanskje? Endret 9. desember 2017 av P373 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 David var i lokalavisa igår. Kjent han siden barneskolen, artig hva han har fått til og meget lovende prosjekt Vet ingenting om noe Skavland, bare så det er avklart. Hvilken bakgrunn har han, er han en utvikler som har jobbet med utvikling lenge? Han er visst en dropout som sluttet på skolen pga han visste det var programering han ville drive med og han mente alt kunne læres på internett. Tror han droppet ut som 17-åring.Det stemmer. Data har vel alltid vært hans greie, selvom han også har en fortid som rapper i sine yngre dager Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 David var i lokalavisa igår. Kjent han siden barneskolen, artig hva han har fått til og meget lovende prosjekt Vet ingenting om noe Skavland, bare så det er avklart. Hvilken bakgrunn har han, er han en utvikler som har jobbet med utvikling lenge?Han er visst en dropout som sluttet på skolen pga han visste det var programering han ville drive med og han mente alt kunne læres på internett. Tror han droppet ut som 17-åring.Det stemmer. Data har vel alltid vært hans greie, selvom han også har en fortid som rapper i sine yngre dager Hehe artig. Lurer på hvordan det er å plutselig bli multi millinær, kjører han tesla etc? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg har overført et beløp til Kraken nå og tenker å investere det i kryptovaluta. Hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg har overført et beløp til Kraken nå og tenker å investere det i kryptovaluta. Hva bør jeg kjøpe? Det er det ingen av oss som kan svare på, for det er det ingen som vet. Du burde sette deg inn i noen forskjellige prosjekter og investere i det du har størst tro på. Ikke kast penger inn i krypto bare fordi det er hype og mye nyhetsskriverier. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Noen her som har noe inne på REQ eller? Har satt inn litt penger her og har virkelig tro på at dette er et prosjekt som har mye godt foran seg. Anbefaler folk å lese seg litt opp på det, da det fortsatt er i oppstartstadiet, men det er veldig god sjanse for at den øker med ganske mye de neste par ukene. Ellers har jeg noen penger i både BTC og LTC, så føler egentlig jeg har vært ganske heldig med mine investeringer så langt Begynte med krypto for bare et par uker siden, og brukte vel en god uke på å lese meg opp på litt div. Før jeg gjorde noe som helst. Første ordentlige investeringen jeg har gjort i mitt liv, så godt å få prøvd seg litt på det også Noen som sliter med å få bekreftet ID på GDAX forresten? Tok bilde av pass/meg selv, men har ventet 3 timer nå uten noe svar eller respons i det hele tatt, er dette vanlig? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Veldig vanlig at det tar lang tid å få noe svar fra exchanges om dagen ja. Har ikke noe personlig erfaring fra GDAX, men det er ett generelt problem. Markedet vokser alt for raskt for at noen av disse sidene klarer holde følge. Kjøpte LTC idag jeg også, men jeg day-trader da. Så har allerede solgt mesteparten tilbake i BTC. Men skal holde noe LTC long-term.Venter igrunn bare på ICON om dagen. Investerte i pre-sale'n, men kjøpte alt for lite coins dessverre. Kommer til å gå hardt inn der så fort den kommer på exchanges. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin?Coinbase Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin? Coinbase Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Takker. Og hvilken wallet bør jeg bruke? Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hvordan selger jeg bitcoins/litecoins på coinbase? Har kun linket opp med mitt debetkort men det er ikke mulig å selge og overføre til dette? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin?Coinbase Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin? Coinbase Noen alternativer der det faktisk er mulig å verifisere kontoen? Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin?Coinbase Hvor er det enkelt og trygt å kjøpe Litecoin?Coinbase Noen alternativer der det faktisk er mulig å verifisere kontoen? Kjøp Bitcoin på Bitmynt.no og overfør til hvilken som helst Exchange. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Er det Litecoin som er det nye store nå? Steget fra 100 dollar på fredag til ca 400 dollar nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå