Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden

JokerN_

Anbefalte innlegg

Flere som har hoppet på WaltonChain toget? Må personlig innrømme at jeg overså den helt, men endte opp med å kjøpe igår på 7.50$ etter å faktisk ha lest litt. Gikk ganske hardt inn også, så treffer den 10-15$ iløpet av 3 uker så er jeg fornøyd. Vil anbefale å lese litt om den. Mye potensiale.

De bekreftet blant annet Masternodes igår (5000 coins). Her vil det nok også dukke opp pools, slik at man kan "spleise" på masternodes'a.

Jeg gikk inn på 1$. WTC er en 20-40$ coin før Q12018 tipper jeg. 

Når har du planer om å selge deg ut? Og hvor kan man se prisen? 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som har hoppet på WaltonChain toget? Må personlig innrømme at jeg overså den helt, men endte opp med å kjøpe igår på 7.50$ etter å faktisk ha lest litt. Gikk ganske hardt inn også, så treffer den 10-15$ iløpet av 3 uker så er jeg fornøyd. Vil anbefale å lese litt om den. Mye potensiale.

De bekreftet blant annet Masternodes igår (5000 coins). Her vil det nok også dukke opp pools, slik at man kan "spleise" på masternodes'a.

En gang i oktober tipper jeg

Lenke til kommentar

En gang i oktober tipper jeg

Det hadde vært gøy å være med på noen pump and dumps, men hvor får man vite om disse før de begynner å stige? 

Lenke til kommentar

Det er det som er det vanskelige. Rykter og nyheter får ting til å stige. Ellers går det greit å kjøpe "oversold" coins. 

Oversold Coins stiger som regel med 10-20% før du selger deg ut.

Jeg venter på at Julian fra TenX skal legge ut nyhet om VISA eller noe lignende. Da skyter coin i været.

Rykter om coinburn er saftige news.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Bestilte 3 stk Ledger Nano S, sent søndag kveld. De lå i postkassen når jeg kom hjem fra jobb idag. Dette på tross av at det står på siden at neste levering er 15. November og mange på reddit osv klager over at de har ventet i flere mnd. Tenkte det var grei info for noen som evt vurderer å kjøpe :)

Bestilte med express frakt, som koster litt mere.

post-189440-0-36510300-1507649990_thumb.jpg

Endret av JokerN_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Bestilte 3 stk Ledger Nano S, sent søndag kveld. De lå i postkassen når jeg kom hjem fra jobb idag. Dette på tross av at det står på siden at neste levering er 15. November og mange på reddit osv klager over at de har ventet i flere mnd. Tenkte det var grei info for noen som evt vurderer å kjøpe :)

Hvorfor kjøpte du 3?

Lenke til kommentar

Solgte ganske fort igjen. Eller dvs, solgte det jeg opprinnelig la inn og lot fortjenesten være igjen. Ingen tvil om at den har blitt hypet mye, men samtidig ser jeg for meg mye vekst der i fremtiden.

Hvorfor kjøpte du 3?

Vi var 3 stk som skulle ha én hver :) Endret av JokerN_
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp en selv, kostet det mye med fortolling?

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp en selv, kostet det mye med fortolling?

1xLedger Nano S

Hadde selv express levering via UPS

Bestilte selv for ei stund siden. Momsen ups krevde ble på kroner 293,-

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Hei, jeg er ganske ny innen Crypto Mining og lurte på om det er noen andre her som driver med det samme ? og har lyst til å bli venner og dele hverandres erfaringer osv

Driver å leser litt om Burstcoin, noen som har erfaring om det ?  

Kontakt:

Discord: FalcoN Borat/Eirik#6498

eller send en pm her :) 

Lenke til kommentar

Hvorfor øker Bitcoin Cash så mye i dag? Er den i ferd med å utkonkurrere BTC?

BCC er vel for øyeblikket ca 6-7% av BTC sin marketcap, så "i ferd" med er vel en overdrivelse av dimensjoner, og ikke engang en diskusjon. Om den noen gang kan komme til å klare det er vel en diskusjon, men personlig tror jeg ikke det.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ganske ny innen Crypto Mining og lurte på om det er noen andre her som driver med det samme ? og har lyst til å bli venner og dele hverandres erfaringer osv

Har drevet endel med mining, så bare å fyre løs om du har noen spørsmål. På generel basis så er det vel ikke de beste tidene for mining for øyeblikket, men dette kan fort endre seg. Så om du liker det som en hobby, er det bare å kjøre på etter min mening. Bare pass på å ikke bruk penger på hardware utifra en estimert ROI på en kalkulator ett eller annet sted. Disse stemmer veldig sjeldent over tid. Finnes dog noen som er bedre enn andre.

ROI = Return of investment. Altså dagen du får igjen det du har betalt for hardware.

Kan jo også nevne at Bitcoin Gold kommer 25. Oktober. Dette er en ny hardfork fra Bitcoin, som vil være basert på en annen type algorytme. Forskjellen er at denne ikke vil være mulig å mine med såkalte Asic maskiner, som Bitcoin er idag. Så denne vil man kunne mine med GPU/skjermkort i "evig tid". Om Bitcoin Gold vil få noen som helst verdi, som gjør den verdt å mine, vil jo såklart bare tiden vise.

Jeg har alltid minet det som gir best reward for øyeblikket. Dette er det eneste riktige slik jeg ser det, med tanke på utbetaling. Om du føler for å "gamble" på en eller flere coins som gir lavere utbetaling men som du tror kommer til å stige kraftig, lønner det seg heller å trade fra det man miner. Man vil da få flere coins.

Endret av JokerN_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...