Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 https://komodoplatform.com/ Lurer på om dem skal avsløre noe "stort" eller bare lage hype? Countdown er snart over. Var det noe stort eller var det hype? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Helt sikkert hype siden den sank etter nedtellingen var ferdig. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Til dere som bruker coinbase, må man ta bilde av hele førerkortet/passet(inkl. hele personnummeret)? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Ja. Anonymous poster hash: a46c5...f4e 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Til dere som bruker coinbase, må man ta bilde av hele førerkortet/passet(inkl. hele personnummeret)? Ja, stemmer det. må vell ta bilde av begge sider og. Lenke til kommentar
Biff_med_brunost Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hei, er det noen som vet hvordan man gjør en såkalt SEPA eller Wire transfer til kraken eller andre exchanges? Er det det som heter utenlandsbetaling i nettbanken? Jeg blir bett om å oppgi en referansekode, men jeg ser ingen felt for dette i nettbanken. Er jeg nødt til å kontakte banken og be om et eget skjema som jeg kan fylle ut hvor jeg kan oppgi referansekoden? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Bruk utenlandsbetaling ja. Så legger du referansekoden inn i tekstfeltet som dukker opp. Lenke til kommentar
Biff_med_brunost Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Bruk utenlandsbetaling ja. Så legger du referansekoden inn i tekstfeltet som dukker opp. Takk for svar. Mener du da tekstfeltet hvor det står: melding til mottaker? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Bruk utenlandsbetaling ja. Så legger du referansekoden inn i tekstfeltet som dukker opp. Takk for svar. Mener du da tekstfeltet hvor det står: melding til mottaker? Stemmer som han sier, husk også å sende som eur. Samt referanse i meldingen. tar ca en dag, men skjer ikke noe i helgene Anonymous poster hash: 4d4fa...69d 1 Lenke til kommentar
Biff_med_brunost Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Tusen takk til dere begge. Satt betaling til forfall idag, men den går vel ikke igjennom før på mandag. Håper de skjønner hvem som sendte og at pengene havner der de skal. Ellers blir det vel et styr og ordne med banken. Startet med 1000EUR så får vi nå se. Skjønner forresten ikke at folk tør å sende bilde av førerkort og pass til coinbase som inneholder bilde + personnr + underskrift. Er ikke folk redde for at denne informasjonen kan komme på avveie og føre til identitetstyveri? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Tusen takk til dere begge. Satt betaling til forfall idag, men den går vel ikke igjennom før på mandag. Håper de skjønner hvem som sendte og at pengene havner der de skal. Ellers blir det vel et styr og ordne med banken. Startet med 1000EUR så får vi nå se. Skjønner forresten ikke at folk tør å sende bilde av førerkort og pass til coinbase som inneholder bilde + personnr + underskrift. Er ikke folk redde for at denne informasjonen kan komme på avveie og føre til identitetstyveri? Bør gå fint så lenge referansen er med. Rundt lunsj tirsdag er de nok inne, du får Mail fra kraken. En ting som er viktig å huske på er at du ikke overfører mer enn daily limit, men 1000 eur er nok innafor på minste tier for Fiat deposit om jeg husker rett Anonymous poster hash: 4d4fa...69d Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hva gjør dere for å minimere fees? Synes det blir litt i overkant å betale 50 spenn hver gang. Er det noen banker i Norge som gjør SEPA betalinger billigere enn andre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? Anonymous poster hash: ab7ca...840 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? Anonymous poster hash: ab7ca...840 Spørsmålet er jo: har man egentlig gått glipp av BTC og ETH? Crypto er fortsatt i en tidlig fase, og mange har troa på at Bitcoin blir å nå en verdi på 500.000$ per stk. Folk spurte samme spørsmål på 100$, 500$, 1000$ og nå 4000$.. For alt vi vet er det ikke sikkert toget har forlatt stasjonen enda.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? Anonymous poster hash: ab7ca...840 Spørsmålet er jo: har man egentlig gått glipp av BTC og ETH? Crypto er fortsatt i en tidlig fase, og mange har troa på at Bitcoin blir å nå en verdi på 500.000$ per stk. Folk spurte samme spørsmål på 100$, 500$, 1000$ og nå 4000$.. For alt vi vet er det ikke sikkert toget har forlatt stasjonen enda.. $500 000 altså langt, langt større enn de absolutt største selskapene i verden, tviler. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg tror cryptoverden er i floppydisc stadiet enda. Toget har akkurat varmet opp motoren sin. Snart tar det av Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Hva tror dere blir den neste Bitcoin? Hvor bør man sette pengene hvis man er ny og gikk glipp av både BTC og ETH toget? Anonymous poster hash: ab7ca...840 Spørsmålet er jo: har man egentlig gått glipp av BTC og ETH? Crypto er fortsatt i en tidlig fase, og mange har troa på at Bitcoin blir å nå en verdi på 500.000$ per stk. Folk spurte samme spørsmål på 100$, 500$, 1000$ og nå 4000$.. For alt vi vet er det ikke sikkert toget har forlatt stasjonen enda.. $500 000 altså langt, langt større enn de absolutt største selskapene i verden, tviler. Husk at BTC ikke er et selskap. Men Rabagast, du tror altså at BTC kan gjøre det til månen? Anonymous poster hash: ab7ca...840 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg tror cryptoverden er i floppydisc stadiet enda. Toget har akkurat varmet opp motoren sin. Snart tar det av Da ville jeg lånt absolutt alt jeg kunne og investert da Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg tror cryptoverden er i floppydisc stadiet enda. Toget har akkurat varmet opp motoren sin. Snart tar det av Da ville jeg lånt absolutt alt jeg kunne og investert da Prisen av å utvinne en bitcoin er vel ca 1000$ og det blir ikke billigere med tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå