PgUp Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Vanskelig å si men interessen bla. i views på krypto youtube kanaler har dabbet kraftig av. Er bare så lenge folk greier holde interessen når det ikke går utelukkende oppover. Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Mange snakker om at man nå går inn i bearmarked andre mener det bare er en "fakeout". Vanskelig og time markedet, men går man inn i bear - så er det vel bare å forberede seg på ca 4 kjedlige år. Bruke de godt på å kjøpe seg inn igjen til neste bullrun. "By the dip" som det sies Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Det blir stadig mindre ETH, det må da være positivt for verdien Det høres også positivt ut at energiforbruket om noen måneder går ned med 99,95%. Ethereum Energy Consumption | ethereum.org Endret 11. januar 2022 av Mag ne Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Mag ne skrev (På 10.1.2022 den 1.03): Det blir stadig mindre ETH, det må da være positivt for verdien Det høres også positivt ut at energiforbruket om noen måneder går ned med 99,95%. Ethereum Energy Consumption | ethereum.org Den raketten var det ikke mye futt i lmao 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 (endret) Digg at bobla er i ferd med å sprekke. Kanskje det var litt naivt å tro at digitale lekepenger skulle være veien til finansiell uavhengighet? Flott at vi nå får ryddet bort denne klimaverstingen og kanskje crypto brosa får tatt seg en dusj. Endret 22. januar 2022 av PgUp 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Så denne gangen er det over for godt altså? 😄 Lenke til kommentar
snqmann95 Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 PgUp skrev (7 timer siden): Digg at bobla er i ferd med å sprekke. Kanskje det var litt naivt å tro at digitale lekepenger skulle være veien til finansiell uavhengighet? Flott at vi nå får ryddet bort denne klimaverstingen og kanskje crypto brosa får tatt seg en dusj. Kunne du ha funnet en chart over top 10 krypto Med verdi og årstall også zoomet ut på den. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Kjøleskap skrev (2 timer siden): Så denne gangen er det over for godt altså? 😄 Ja. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 PgUp skrev (11 timer siden): Digg at bobla er i ferd med å sprekke. Kanskje det var litt naivt å tro at digitale lekepenger skulle være veien til finansiell uavhengighet? Flott at vi nå får ryddet bort denne klimaverstingen og kanskje crypto brosa får tatt seg en dusj. At et marked går opp og ned betyr ikke at noen boble har sprukket. Det er kun et halvt år siden vi var i et mini bearmarket og BTC og mange andre coins så ATH noen måneder etterpå. Visst vi er på tur i et bearmarket, så er det bare å holde frem til neste gang markedet går opp igjen. Jeg stresser vertfall ikke. 1 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 11 hours ago, PgUp said: Digg at bobla er i ferd med å sprekke. Kanskje det var litt naivt å tro at digitale lekepenger skulle være veien til finansiell uavhengighet? Flott at vi nå får ryddet bort denne klimaverstingen og kanskje crypto brosa får tatt seg en dusj. Hva slags boble tenker du på? Den ene bobla, typ Bitcoins 13 års boble har sprukket og prisen skal til 0. Eller 2021-bobla? Forøvrig så er det ikke bare krypto som går ned for å si det sånn. Bare å ta en titt på hvordan f,eks S&P500 og Nasdaq avsluttet for helgen: 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 https://www.f-b.no/didrik-om-bitcoin-krakket-jeg-kjoper-her/s/5-59-2484841 Sitat: "FB har spurt Fredrikstads Bitcoin-ekspert, Didrik Arnesen, hva han tenker om krypto-turbulensen. – Jeg har troen på Bitcoin i det lange løp, og kjøper mer på dette nivået. Det betyr ikke at den ikke kan synke videre, men jeg er langsiktig og tror prisen skal mye høyere i løpet av en tre-fem års periode, sier han." 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Krypto produserer 0 verdi. Fortell meg gjerne noen faktiske use cases som gjøres bedre, billiger og raskere med krypto enn alt annet. Og nei, DEFI schemes og NFTs teller ikke. Endret 23. januar 2022 av PgUp 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Leon83 skrev (14 timer siden): Hva slags boble tenker du på? Den ene bobla, typ Bitcoins 13 års boble har sprukket og prisen skal til 0. Eller 2021-bobla? Forøvrig så er det ikke bare krypto som går ned for å si det sånn. Bare å ta en titt på hvordan f,eks S&P500 og Nasdaq avsluttet for helgen: Stablecoin bobla. Den er du vel enig i eksisterer? Bitcoin prisen er forsåvidt irrelevant så lenge den pumpes opp av milliarder av dollar som ikke faktisk eksisterer. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 TheKims skrev (15 timer siden): At et marked går opp og ned betyr ikke at noen boble har sprukket. Det er kun et halvt år siden vi var i et mini bearmarket og BTC og mange andre coins så ATH noen måneder etterpå. Visst vi er på tur i et bearmarket, så er det bare å holde frem til neste gang markedet går opp igjen. Jeg stresser vertfall ikke. Ikke? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Hva gjør du her hvis du misliker krypto? Det du driver med blir omtrent som å dra til en av CPU-trådene og gjentatte ganger be de bruke penn og papir i stedet for datamaskin. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 De eneste som misliker krypto er de som er bitre fordi de har missa ut. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Kjøleskap skrev (5 timer siden): De eneste som misliker krypto er de som er bitre fordi de har missa ut. Word Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Hadde jeg hatt særlig å handle for hadde jeg begynt å handle litt krypto nå, selv om jeg tror nedsiden er større enn hva vi har sett til nå. Skulle vi gå under 30K må jeg kanskje rett og slett stjele litt penger og kjøpe. Det som er mest skuffende med krypto er hvor sterkt det virker å korrelere med aksjemarkedet og øvrige aktivaklasser. Et av argumentene for krypto har vel vært at det skal være en ukorrelert aktivaklasse. 1 1 Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 16 hours ago, PgUp said: Stablecoin bobla. Den er du vel enig i eksisterer? Bitcoin prisen er forsåvidt irrelevant så lenge den pumpes opp av milliarder av dollar som ikke faktisk eksisterer. Ja, ganske kontroversielt det der. Men på den annen side så er stablecoins bare noe man parkerer verdier i midlertidig. Stabil token istedenfor å sette verdiene til fiat. Det er ekte penger som pumper opp prisen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå