Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden

JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BTC føles som søppel jemfort med ETH akkurat nå. Å mine med Nicehash gir ikke bare lavere reward, det gir også en dårligere valuta.

Ifølge whattomine er forskjellen omtrent 11% mellom å mine ETH direkte og gjennom NH. Igår var den 15%

Å holde BTC siden en år tilbake har gitt omtrent 199% return, å holde ETH siden en år tilbake har gitt omtrent 685% return.

Endret av Kato85
Lenke til kommentar
Kato85 skrev (9 timer siden):

BTC føles som søppel jemfort med ETH akkurat nå. Å mine med Nicehash gir ikke bare lavere reward, det gir også en dårligere valuta.

Ifølge whattomine er forskjellen omtrent 11% mellom å mine ETH direkte og gjennom NH. Igår var den 15%

Å holde BTC siden en år tilbake har gitt omtrent 199% return, å holde ETH siden en år tilbake har gitt omtrent 685% return.

Hvis avkastning avgjør om noe er søppel eller ikke, så burde du jo droppe både BTC og ETH til fordel for diverse alt-coins eller shitcoins. :) 

Innen kryptovaluta er BTC nå å regne som en trygg havn. Er nok ikke der man kan forvente den store avkastningen fremover - selv om jeg tipper det fortsatt er brukbar oppside de neste 10 årene.

Lenke til kommentar
valen skrev (15 timer siden):

Alle som har vært i krypto siste året er jo rike. Hvis ikke har de gjort noe alvorlig sinnsykt :)

Utdyp?

Om du skal ha blitt rik på Bitcoin alene for eksempel må du vel ha vært rimelig rik i utgangspunktet ettersom det ikke har vært den enorme avkastningen (i et kryptovaluta-perspektiv). 

Da må man vel ha vært investert i noen alt-coins og sannsynligvis hatt en god del flaks? 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...