Delvis Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Kaupangkrypto feirer El Salvador med gebyrfri kjøp av Bitcoin i dag 7.09. Hvis du kjøpte etter kl 17, gjelder det da? Ser ordre behandles bare mellom kl 9-17 på hverdager. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Hva tror folk om de neste 2-3 dagene? Og neste måneden? Jeg kjenner ikke igjen et tidligere sett mønster i grafen nå. Det nærmeste jeg ser er kanskje august/september 2017, men da var det mindre ekstremt utslag sammenlignet med toppen i mai 2021. Edit: glemte å spesifisere at det er ETH/EUR grafen jeg ser på, men meninger om BTC burde være relevante nok. Endret 8. september 2021 av tommyb Skreiv 2017 med et 8-tall på slutten, somehow. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Quote Det er i dag ikke mulig å benytte kredittkortet til gambling, og nå innfører vi tilsvarende sikkerhetsrutiner på transaksjoner for kryptovaluta og svartebørsmarkedet, sier Eirin Sørensen Røkke, kommunikasjonssjef i Sparebank 1 SMN, på vegne av Sparebank 1 Kreditt. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 tommyb skrev (36 minutter siden): Hva tror folk om de neste 2-3 dagene? Og neste måneden? Jeg kjenner ikke igjen et tidligere sett mønster i grafen nå. Det nærmeste jeg ser er kanskje august/september 2017, men da var det mindre ekstremt utslag sammenlignet med toppen i mai 2021. Edit: glemte å spesifisere at det er ETH/EUR grafen jeg ser på, men meninger om BTC burde være relevante nok. Det kan se ut som at vi hadde en topp hvor man skulle solgt seg ut. I følge massen på nettet var ikke dette noe som var forventet i noen leire, før det var et faktum. Plutselig da var det forventet og alle måtte puste og ikke stresse 😂 så dette kom nok overraskende på de fleste. Her gikk jeg glipp av et godt salg og gjerne et enda bedre kjøp når ferdig å synke. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Det er omtrent der jeg står også. Jeg kan selge meg ut med litt fortjeneste men da er jeg avhengig av å kjøpe inn igjen raskt dersom det snur. Ugunstig å ikke ha tid til å være online 😴 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) 25 minutes ago, BadCat said: Det er i dag ikke mulig å benytte kredittkortet til gambling, og nå innfører vi tilsvarende sikkerhetsrutiner på transaksjoner for kryptovaluta og svartebørsmarkedet, sier Eirin Sørensen Røkke, kommunikasjonssjef i Sparebank 1 SMN, på vegne av Sparebank 1 Kreditt. Huh. De tok grep mot ordinær gambling men lot svartebørsmarkedet være i fred... Uttalelsen føles veldig som et grep for å forsterke assosiasjonen mellom kryptovaluta og ulovlig handel. Endret 8. september 2021 av tommyb 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 tommyb skrev (18 minutter siden): Det er omtrent der jeg står også. Jeg kan selge meg ut med litt fortjeneste men da er jeg avhengig av å kjøpe inn igjen raskt dersom det snur. Ugunstig å ikke ha tid til å være online 😴 Jeg sjekker gjevnlig igjennom dagen. Men dette skjer så idiot typisk sent på natten at man ikke får gjort noe. Lenke til kommentar
valen Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 BadCat skrev (1 time siden): Hvem gidder å bruke slike banker. De fleste banker duger kun til lån og betaling av faste regninger. Dersom jeg hadde hatt lån i denne banken hadde jeg umiddelbart flyttet all fri kapital over til revolut og videre inn i krypto! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 https://e24.no/teknologi/i/7dV9qo/de-roedgroenne-vil-ikke-subsidiere-bitcoin-produksjon Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Tror ikke det betyr noe utover nettopp den biten at vi ikke tiltrekker oss utenlandske aktører som bare er interessert i billig strøm. 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 22 minutes ago, tommyb said: Tror ikke det betyr noe utover nettopp den biten at vi ikke tiltrekker oss utenlandske aktører som bare er interessert i billig strøm. Og godt er det, det er det siste vi trenger. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Ny cycle low er sannsynligvis satt, men ikke helt bekreftet. Disse 60 dagers syklusene er ganske konsistente. Ny all time high i oktober? Lenke til kommentar
Rexmentula Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 19 hours ago, Leon83 said: Ny cycle low er sannsynligvis satt, men ikke helt bekreftet. Disse 60 dagers syklusene er ganske konsistente. Ny all time high i oktober? Ser ut til at det blir noen gode måneder foran oss nå ja. Veldig gode. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 On 9/15/2021 at 10:27 PM, Leon83 said: Ny cycle low er sannsynligvis satt, men ikke helt bekreftet. Da ble det en ny low på dag 63 pga fallet i aksjemarkedet. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Kan du dele hvorfor du forventer bullish og ikke bearish cycle nå? Synes ETH-grafen ser ut som den skal rase ned noen ganger til før et eventuelt platå. Fortell meg gjerne at 30-dagers utsikten skal opp. Når det går litt under €2600, går jeg i rødt, og da vil jeg heller sitte utenfor, klar til å kjøpe meg inn igjen. Det var kjedelig å sitte på DASH i et år for å få posten i null igjen. Selv om jeg bare har småmynt. ^^; Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Ugh. Må vi poste med euro priser Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Har det noe å si? Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 3 hours ago, tommyb said: Kan du dele hvorfor du forventer bullish og ikke bearish cycle nå? Synes ETH-grafen ser ut som den skal rase ned noen ganger til før et eventuelt platå. Fortell meg gjerne at 30-dagers utsikten skal opp. Bitcoin er "the god market", ikke ETH. Utifra hvor kryptomarkedet er i en 4-års syklus + at en 60 dagers low er satt så er det sannsynlig at det skal gå oppover. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 50 minutes ago, tommyb said: Har det noe å si? Det er vanlig å forholde seg til USD, så hvis noen bruker EUR så må man jo fram med kalkulatoren 😁 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg bruker coinbase, så da blir det lett euro :B Stort sett følger ETH også Bitcoin, selv om det kan være forsinkelse, så jeg overfører bare råd til ETH ganske direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå