Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden

JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror folk om de neste 2-3 dagene? Og neste måneden? 

Jeg kjenner ikke igjen et tidligere sett mønster i grafen nå. Det nærmeste jeg ser er kanskje august/september 2017, men da var det mindre ekstremt utslag sammenlignet med toppen i mai 2021. 

Edit: glemte å spesifisere at det er ETH/EUR grafen jeg ser på, men meninger om BTC burde være relevante nok. 

Endret av tommyb
Skreiv 2017 med et 8-tall på slutten, somehow.
Lenke til kommentar

Det er i dag ikke mulig å benytte kredittkortet til gambling, og nå innfører vi tilsvarende sikkerhetsrutiner på transaksjoner for kryptovaluta og svartebørsmarkedet, sier Eirin Sørensen Røkke, kommunikasjonssjef i Sparebank 1 SMN, på vegne av Sparebank 1 Kreditt.

Lenke til kommentar
tommyb skrev (36 minutter siden):

Hva tror folk om de neste 2-3 dagene? Og neste måneden? 

Jeg kjenner ikke igjen et tidligere sett mønster i grafen nå. Det nærmeste jeg ser er kanskje august/september 2017, men da var det mindre ekstremt utslag sammenlignet med toppen i mai 2021. 

Edit: glemte å spesifisere at det er ETH/EUR grafen jeg ser på, men meninger om BTC burde være relevante nok. 

Det kan se ut som at vi hadde en topp hvor man skulle solgt seg ut. I følge massen på nettet var ikke dette noe som var forventet i noen leire, før det var et faktum. Plutselig da var det forventet og alle måtte puste og ikke stresse 😂 

så dette kom nok overraskende på de fleste. Her gikk jeg glipp av et godt salg og gjerne et enda bedre kjøp når ferdig å synke. 

Lenke til kommentar
25 minutes ago, BadCat said:

Det er i dag ikke mulig å benytte kredittkortet til gambling, og nå innfører vi tilsvarende sikkerhetsrutiner på transaksjoner for kryptovaluta og svartebørsmarkedet, sier Eirin Sørensen Røkke, kommunikasjonssjef i Sparebank 1 SMN, på vegne av Sparebank 1 Kreditt.

Huh. De tok grep mot ordinær gambling men lot svartebørsmarkedet være i fred... 
Uttalelsen føles veldig som et grep for å forsterke assosiasjonen mellom kryptovaluta og ulovlig handel. 

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
tommyb skrev (18 minutter siden):

Det er omtrent der jeg står også. Jeg kan selge meg ut med litt fortjeneste men da er jeg avhengig av å kjøpe inn igjen raskt dersom det snur. 

Ugunstig å ikke ha tid til å være online 😴

Jeg sjekker gjevnlig igjennom dagen. Men dette skjer så idiot typisk sent på natten at man ikke får gjort noe. 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 time siden):

Hvem gidder å bruke slike banker. De fleste banker duger kun til lån og betaling av faste regninger. Dersom jeg hadde hatt lån i denne banken hadde jeg umiddelbart flyttet all fri kapital over til revolut og videre inn i krypto!

Lenke til kommentar

Kan du dele hvorfor du forventer bullish og ikke bearish cycle nå? Synes ETH-grafen ser ut som den skal rase ned noen ganger til før et eventuelt platå. Fortell meg gjerne at 30-dagers utsikten skal opp. 

image.png.691c74161a4f29b6d18ab7826798f45c.png
Når det går litt under €2600, går jeg i rødt, og da vil jeg heller sitte utenfor, klar til å kjøpe meg inn igjen. Det var kjedelig å sitte på DASH i et år for å få posten i null igjen. Selv om jeg bare har småmynt. ^^;

Lenke til kommentar
3 hours ago, tommyb said:

Kan du dele hvorfor du forventer bullish og ikke bearish cycle nå? Synes ETH-grafen ser ut som den skal rase ned noen ganger til før et eventuelt platå. Fortell meg gjerne at 30-dagers utsikten skal opp. 

Bitcoin er "the god market", ikke ETH.
Utifra hvor kryptomarkedet er i en 4-års syklus + at en 60 dagers low er satt så er det sannsynlig at det skal gå oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...