VRK18 Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Hva er da vitsen med å skaffe seg BCC? Det skal vel litt til at det blir verdiløst. Går vel heller som med ETC, ble verdt mye mindre enn ETH men holder det fortsatt gående. Endret 28. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Hva er da vitsen med å skaffe seg BCC? Det skal vel litt til at det blir verdiløst. Går vel heller som med ETC, ble verdt mye mindre enn ETH men holder det fortsatt gående. Det er vel heller stikk motsatt. Det skal litt til for at den skal ha noen verdi. Noen må ville kjøpe det og mine det. Hvis alle bare skal selge sine gratis opptjente og ingen vil kjøpe, hva skjer da med prisen? I Ethereum sin fork var dette tilfelle. Mange ønsket å holde liv i ETC, den ble minet hardt og folk hadde troa på at den hadde en fremtid. Det skal sies at det også er folk som mener det med BCC, så det kan absolutt skje igjen. Men det virker absolutt som om at det er mye færre folk. Det enste folk snakker om er at de skal dumpe gratis BCC. Endret 29. juli 2017 av JokerN_ Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) BCC selges nå i futures-markedet for nesten 400 dollar. Vi får se hva som skjer. Men hva skjer nå etter forken? Er det snakk om en ny fork til høsten (blokkstørrelse-fork)? Endret 29. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Blir spennende dager i vente for oss som interesserer oss for Bitcoin. Noen som har tanker om Bitcoin Cash? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Blir spennende dager i vente for oss som interesserer oss for Bitcoin. Noen som har tanker om Bitcoin Cash? SegWit har nå 100% support i mining poolen. Det kan vel ikke være positivt i oppstarten til Bitcoin Cash med ~15 timer til UASF? Anonymous poster hash: a46c5...f4e Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Sånn jeg har forstått det er det 100% pga blokkene som ikke signaliserer uasf blir ugyldig. Men Bitcoin Cash har sakt at på et bestemt tidspunkt skiller de lag og oppretter BBC Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Segwit har 100% fordi andre blokker er ugyldige etter BIP91, tror jeg. http://e24.no/boers-og-finans/bitcoin/i-natt-kan-bitcoins-blokkjede-splittes-i-to/24108034 Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Da er den første Bitcoin Cash blokken minet av ViaBTC. https://cash.coin.dance/blocks 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Logoen ligner på Bitcoin sin. Endret 2. august 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hva med BitConnect? Det sies at man kan låne bort Bitcoin der inne og få ekstremt høye renter på pengene. Høres for godt ut til å være sant. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Er Bitcoin cash no man kan tjene penger på mon tro? Heftig pump/dump action der siste dagen. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Bitcoin Cash bikket 620$ blir ikke bedre nå.. 5000kr gratis pr. Btc du hadde før forken. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Legger ved en link til Telegram gruppen Crypto Norge. https://t.me/CryptoNorge Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det var heftig action på BCH tidligere idag. Tjente en god del, men så måtte jeg springe ut døra. Brukte Kraken, satt på Stoploss. Men neida.. Den funka vist ikke, så jeg tapte halvparten av alt jeg hadde av tradingcash Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Tror dere Satoshi Nakamoto ville foretrukket Bitcoin SegWit eller Bitcoin Cash? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Det var heftig action på BCH tidligere idag. Tjente en god del, men så måtte jeg springe ut døra. Brukte Kraken, satt på Stoploss. Men neida.. Den funka vist ikke, så jeg tapte halvparten av alt jeg hadde av tradingcash Den er kjip. Risky buisness å kjøpe seg inn nå. Personlig holder jeg meg langt unna BCC/BCH. For øyeblikket er det bare manipulering av markedet. De manipulerer tilogmed vanskelighets graden på miningen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Tror dere Satoshi Nakamoto ville foretrukket Bitcoin SegWit eller Bitcoin Cash?Mest sannsynlig Bitcoin Cash, da det bygger viderer på slik Bitcoin opprinnelig var tenkt å fungere. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Tror dere Satoshi Nakamoto ville foretrukket Bitcoin SegWit eller Bitcoin Cash?Mest sannsynlig Bitcoin Cash, da det bygger viderer på slik Bitcoin opprinnelig var tenkt å fungere. Hvorfor valgte Nakamoto kun 1 MB blocks? Kunne han ikke gjort dem større helt fra begynnelsen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) .Never mind. Endret 3. august 2017 av MrLuni Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Hyggelig twitter melding fra den kanten jeg har investert mest om dagen https://twitter.com/NEO_Blockchain/status/893147595274690560 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå