Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden

JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
newman221 skrev (10 minutter siden):

Jeg sliter med å se om du er seriøs eller bare er ironisk. 

image.png.bd172b03279a10b89548b62ce3578aba.png

ProphetSe7en skrev (11 minutter siden):

Hvorfor? Den er jo ikke mer verdt nå enn den var for 3 måneder siden?

Fordi:

image.png.b0c9144edf194a831dde42b486496582.png

Jeg er ikke akkurat noen fan av Trump, men er glad jeg satset på en seriøs blockchain og ikke quick pump schemes. 

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (5 timer siden):

Hvorfor? Den er jo ikke mer verdt nå enn den var for 3 måneder siden?

Hva er poenget ditt her? ADA er opp over 50% det siste døgnet, mens det meste av andre mynter bare krabber. Hvis man har hamstret ADA i årevis vil man være i profit på mesteparten av det man har kjøpt fra 2022 til 2024.

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (18 minutter siden):

Hva er poenget ditt her? ADA er opp over 50% det siste døgnet, mens det meste av andre mynter bare krabber. Hvis man har hamstret ADA i årevis vil man være i profit på mesteparten av det man har kjøpt fra 2022 til 2024.

Og han ville hatt enda større profitt for få måneder siden. Så bare ikke helt poenget med å juble nå når han kunne solgt for kort tid siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
ProphetSe7en skrev (38 minutter siden):

Og han ville hatt enda større profitt for få måneder siden. Så bare ikke helt poenget med å juble nå når han kunne solgt for kort tid siden.

Jeg investerer langsiktig og bedriver ikke trading som sådan. 

Ja det var verdt mer for noen mnd siden, men å selge i starten på en bullrun er temmelig idiotisk.

Enten blir det alt season eller så blir det ikke. Og da står alle med skjegget i samme postkasse uansett. 

Edit: Jubelen er fordi endelig er Cardano plassert der det skal være på kartet. Og alle influencorz som har pissa på det i årevis kan nå cope så mye de vil. 

Det lønner seg å bygge korrekt, som også cofounder av Nervos anerkjenner :) 

Selv om det tar lang tid. Men det bør ta lang tid etter min mening. Hvis ikke, hva i all verden bygger man for da.

IMG_6083.jpeg

Endret av Kenny Bones
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (1 time siden):

Ja, hvorfor solgte han ikke bare på den lokale toppen? Han burde jo ha visst at det var toppen akkurat der og da, eller?

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Ja, ikke sant. Jeg har prøvd meg på svinging før og ofte ender det opp med at prisen er dobbelt så høy uka etter, så det har jeg slutta med. Det er mye mer smertefullt å sitte på sidelinjen og se på at prisen går opp uten at du er med, enn å se at prisen går ned litt etter en lokal topp. 

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
PgUp skrev (På 3.3.2025 den 17.42):

Sykt at en autoritær putin elskende president kan manipulere krypto på denne måten. Og sykt at dere synes det er greit.

Uavhengig av hvem som påvirker en kurs, så er det jo lite deltakerne i tråden får gjort noe med. Vi må bare ta realitetene for det de er. Dessuten er det ikke sånn at folk har et ansvar for å unngå å påvirke andre til å endre en kurs. I beste fall er det Trump nå gjør indirekte påvirkning, for de som påvirker en kurs er jo faktisk de som kjøper og selger. At Trump og Musk skriver noe på Twitter endrer isolert sett ingenting. At folk går apeshit og kjøper eller selger DOGE for milliarder i etterkant, må de stå for selv.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Solgte litt krypto i fjor og skal forsøke beregne litt skatt av det.

Problemet er at jeg tror jeg handlet ETH i 2016 en gang, var iallfall veldig lenge siden og husker ikke helt hva jeg betalte for å beregne skatt.

Hva er beste måten å gå frem på for å spore seg tilbake til summen slik at jeg får beregnet korrekt skatt? Bare taste inn adr et sted som kan tracke seg bakover?

Lenke til kommentar

Det er for sent allerede. Å selge etter at prisen har dumpet så mye er like lurt som å kjøpe når prisen har gått oppover lenge. Plutselig kommer bunnen dagen etter og du er priset ut. Krypto vil uansett ikke dø, så på lang sikt er det aldri for sent. Om ikke prisen går oppover igjen i år vil den gjøre det senere.

Om noe så er det nå det er lurt å kjøpe. Det var en her som ville kjøpe DOGE da den kostet 40 cent. Nå er den på tilbud til 16 cent, hele 60% lavere. Selvfølgelig kan prisen gå ned enda mer, men det er derfor man har DCA. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (3 timer siden):

Det er for sent allerede. Å selge etter at prisen har dumpet så mye er like lurt som å kjøpe når prisen har gått oppover lenge. Plutselig kommer bunnen dagen etter og du er priset ut. Krypto vil uansett ikke dø, så på lang sikt er det aldri for sent. Om ikke prisen går oppover igjen i år vil den gjøre det senere.

Om noe så er det nå det er lurt å kjøpe. Det var en her som ville kjøpe DOGE da den kostet 40 cent. Nå er den på tilbud til 16 cent, hele 60% lavere. Selvfølgelig kan prisen gå ned enda mer, men det er derfor man har DCA. 

Jo kryoto kan dø. Det kan falle 90%. Skjedd mange ganger. Gjør litt research.

Lenke til kommentar
PgUp skrev (41 minutter siden):

Ok....så med andre ord har den kommet tilbake hver gang.

I januar var den på sitt aller høyeste noensinne.

Januar 2026 kan det være på det dobbelt av det igjen - hvem vet ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
PgUp skrev (47 minutter siden):

Jeg har gjort mye research og den forteller meg at det lureste er å gjøre det stikk motsatte av det du sier. Forrige gang du snakket om kryptos død var høsten 2023 før alt gikk til værs, og kun på de få timene siden du ba oss om å selge har prisen gått opp betraktelig 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...