Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden

JokerN_

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle det vært noen motstand. Det er jo ingen som selger etter noen uker med Bull run. Dette er jo kun leverage posisjoner som blir likvidert. Ta ut short ta ut long så fortsetter oppgangen. Historisk så er det mange mange måneder igjen. Og denne gangen kjøper til og med land. Snart kjøper flere land skulle men tro. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, valen said:

Hvorfor skulle det vært noen motstand. Det er jo ingen som selger etter noen uker med Bull run. Dette er jo kun leverage posisjoner som blir likvidert. Ta ut short ta ut long så fortsetter oppgangen. Historisk så er det mange mange måneder igjen. Og denne gangen kjøper til og med land. Snart kjøper flere land skulle men tro. 

Er nok en del som tar profitt ved et sånt rundt og betydelig tall. Ikke at det har så mye å si for resten av bullrun'en. Bare en liten kuriositet.

Lenke til kommentar
valen skrev (På 22.11.2024 den 5:03 AM):

Du kjøpte ikke på 15k da? Siden du allerede har sett på minst ett bullrun så er du sikkert klar over at de har en tendens til å være mer enn noen uker.. og det er faktisk hvor vi er nå, noen uker inn i bullrunnet. Helt greit at du sitter på utsiden. Uansett pris vil du neppe være interessert i å ta risikoen. 

Hvorfor ikke? :) 

Lenke til kommentar
valen skrev (13 timer siden):

Fordi da hadde du allerede tatt den. 

Jeg tar daglig risiko i aksjemarkedet. Om jeg hadde mer kapital til rådighet hadde jeg kjøpt BTC tidligere. 

Har hatt et bra børsår, så ønsker gjerne å ta en posisjon i BTC ved neste anledning, men jeg kjøper ikke noe nå. Vi får se hva som skjer i 2025.

Skuffende nok virker det som BTC korrelerer veldig bra med aksjemarkedet og andre 'risky assets'. Det er ikke umulig at vi får et dårligere børsår neste år og om historien repeterer seg selv vil BTC følge etter. 

Lenke til kommentar

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/her-ligger-trolig-8-milliarder-begravet/82282544

Årsaken til at denne typen i dag har 8000 BTC (8,5 milliarder kr) er at han ikke fikk solgt dem for 100 dollar pr.stk i 2013. Noe han helt sikkert hadde gjort dersom han hadde hatt passordet (privat-key) som er på den harddisken han kastet på dynga.

Hva er verst ? Å vite at du solgte 8000 BTC for 100 dollar stk. i 2013 eller vite at du i dag har 8000 BTC du ikke får solgt ?

De 8000 BTC er på adressen (kontoen) 198aMn6ZYAczwrE5NvNTUMyJ5qkfy4g3Hi og passordet (privat-key) for å flytte dem til en annen adresse (konto) begynner på 5H, 5J eller 5K og ser fks. slik ut: 5Kb8kLf9zgWQnogidDA76MzPL6TsZZY36hWXMssSzNydYXYB9KF

Den som har det riktige passordet kan bare copy/paste det inn i en "crypto wallet" og så sende de 8000 BTC hvor som helst. Det samme gjelder for alle andre adresser (kontoer) det er Bitcoin på.

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...