Lothen90 Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Heisann, satt idag og spilte da plutselig sikringen røyk, etter dette vil ikke maskinen på i det hele tatt, er ikke lys i hovedkort heller. har prøvd og ta ut og inn rambrikker, teste andre plasser i huset, tatt ut cmos batteri samt andre ledninger. Er det mest sannsynligvis psuen som har tatt kvelden? Alt er under 2 år gammelt. Psu er en corsair 650m, Hvor stor PSU må jeg evt kjøpe? SPeccs: intel i54690k , vannkjøling, corsair dominator 16gb ddr3, geforce 1070 , 250gb ssd + 500 hdd Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Kan vel tyde på at PSU feilet på primærsiden og tok sikringen. Hvis den er under 2 år bør du reklamere, så får du ny. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2017 Fint, håper det er psu, bare drit det var 1 min etter butikkene stengte, psu er vel 3 år så kjøper bare ny, tror du det holder med en corsair 600w frem til evt imorgen? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Fint, håper det er psu, bare drit det var 1 min etter butikkene stengte, psu er vel 3 år så kjøper bare ny, tror du det holder med en corsair 600w frem til evt imorgen? Bør holde det, tok ett kjapt regnestykke utifra førsteposten på https://outervision.com/power-supply-calculator, og i følge den holder det med 400w psu. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 du bør uansett sende inn psu, vi har 5 års reklamasjon i norge. og selv om det holde rmed en 400 watter så ikke kjøp under 650, det er greit med litt extra power, og de blir også da belasta mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå