Gå til innhold

Venstre hevder noen forsøker å påvirke stortingsvalget

Anbefalte innlegg

Venstre mistenker at noen i Baltikum forsøker å påvirke det norske valget, og har bedt Nasjonal sikkerhetsmyndighet granske det. Venstre har dalt mye på meningsmålingene. Kan det skyldes at noen i Baltikum lager memes som latterliggjør partiet? Eller kanskje det skyldes at Venstre rett og slett ikke har en politikk som det norske folk liker?

https://www.aftenposten.no/norge/i/zqbR9/Venstre-ber-Nasjonal-sikkerhetsmyndighet-granske-mulig-pavirkning-av-det-norske-valget

Endret av VR-katten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Kanskje de har en leder som ikke blir tatt alvorlig?

Edit: vi trenger ikke hackere for å skade venstre. Trine Skei Grande klarer det alene.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Nasjonal sikkerhetsmyndighet bør absolutt undersøke om noen forsøker å påvirke stortingsvalget. Skulle ikke forundre meg om til og med nordmenn driver med slikt. Valgkamp, kalles det visst. Sånn kan vi ikke ha det. All informasjon om partiene og kandidatene burde utelukkende komme fra NSM, da vet vi at den er pålitelig og at valgresultatet blir slik vi vil ha det. Debatter kan vi ikke ha, det er forsøk på å påvirke valget.

Det står ikke helt klart for meg om fjesbokguppa "Nei til Venstres flyseteavgift" også kommer fra Østersjølandene, men den må i alle fall stoppes. Tenk å bruke navnet Avgifts-Trine! Et klart tilfelle av løgnaktig hets som må stoppes med bøter og fengselsstraffer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar

De kaster seg på Onkel Amerika sin falske "Russiagate"-skandale for å ha noen å skylde historisk lav oppslutning på.

Propaganda og scapegoating.

Det norske valget kan uansett ikke hackes fordi det foregår på gammeldags vis. Med penn og papir.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om det ikke er tegn på valgfiksing så bør nasjonal sikkerhetsmyndighet passe på. I dagens internettverden der det går å påvirke enere og nullere fra langtvekkistan krever at de enerne og nullerne passes på så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Dette er noe av det dummeste eg har lest, og ett desperat forsøk på litt PR. 

Det er ene og alene Grande som er problemet.

Trodde aldri eg skulle si noe som dette, men Abid Raja er en mye bedre mann for venstre, og faktisk en eg kunne tatt seriøst. 

Synst han tar seg meget bra ut på intervjuer, og virker som en klok mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...