AfterGlow Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Men ikke i Norge foreløpig.Googles filmtjeneste får endelig støtte for HDR Lenke til kommentar
Strand Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Google Play Movies er vel salg og utleie? Blir feil å kalle det en Netflix konkurrent da, eller? 2 Lenke til kommentar
TheAmmoniacal Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Noen som vet om en streaming-tjeneste med aldersbestemmelse? Netflix, HBO Nordic, Amazon Prime Video - de er alle sensurerte når jeg bruker norsk IP (det er ulovlig å vise filmer med 18-års grense til mindreårige, dette gjelder også filmer som ikke er aldersbestemt). Jeg vil ikke betale for å se sensurerte filmer. Lenke til kommentar
Strand Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Noen som vet om en streaming-tjeneste med aldersbestemmelse? Netflix, HBO Nordic, Amazon Prime Video - de er alle sensurerte når jeg bruker norsk IP (det er ulovlig å vise filmer med 18-års grense til mindreårige, dette gjelder også filmer som ikke er aldersbestemt). Jeg vil ikke betale for å se sensurerte filmer. Dette var nytt for meg. Kan ikke si jeg har merket noe til sensur på Netflix eller HBO. I alle fall ikke på filmer jeg har sett andre steder og senere på nevnte tjenester Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Noen som vet om en streaming-tjeneste med aldersbestemmelse? Netflix, HBO Nordic, Amazon Prime Video - de er alle sensurerte når jeg bruker norsk IP (det er ulovlig å vise filmer med 18-års grense til mindreårige, dette gjelder også filmer som ikke er aldersbestemt). Jeg vil ikke betale for å se sensurerte filmer. Bare å skru av funksjonen Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 "Ikke i Norge ennå"... Dette er jeg temmelig lei av å se. Inntil denne politikken slutter, så holder jeg meg til .torrents. 2 Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 4K ble lansert for salg i de samme markedene for en god stund siden. Ikke noe har skjedd med det heller. Vi er nok ikke så høyt prioriterte hos Google utover annonsesalg her på berget. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 "Ikke i Norge ennå"... Dette er jeg temmelig lei av å se. Inntil denne politikken slutter, så holder jeg meg til .torrents. Typisk google. AtW Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Vi har forholdsvis stor kjøpekraft i Norge. Jeg kan ikke fatte at vi ikke er en av de første som mottar slike oppdateringer. Jeg ville betalt for bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Filmselskapene lever i forrige århundre og er redd forandinger De bruker milliarder på DMCA, som ikke hjelper Internasjonalt innhold ville ha fjernet behovet for DMCA Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) Vi har forholdsvis stor kjøpekraft i Norge. Jeg kan ikke fatte at vi ikke er en av de første som mottar slike oppdateringer. Jeg ville betalt for bedre kvalitet. Problemet er prisen i Google Play er allerede for høy for ordinær HD. Det man får er en sterkt komprimert HD til samme pris som en blu-ray. Dagens UHD blu-ray koster omtrent 300kr. Dersom Google Play vil selge UHD til omtrent samme pris blir det uaktuelt for min del. Alt for dyrt for alt for lite. Google Play gir deg heller ikke filmen til eie, men rettighet til å se filmen så lenge du vil og så lenge innholdet er tilgjengelig og de har lisens til å tilby den. Andre som også "selger" digital filmer har omtrent samme betingelser. Med andre ord filmen kan forsvinne. Dog blockbuster.no tilbyr deg å laste ned filmen før den vil forsvinne fra deres tjeneste (kun hvis den vil forsvinne). Endret 18. juli 2017 av DJViking Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 "Ikke i Norge ennå"... Dette er jeg temmelig lei av å se. Inntil denne politikken slutter, så holder jeg meg til .torrents. Hvor får du tak i 4k HDR-filmer som .torrents? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 "Ikke i Norge ennå"... Dette er jeg temmelig lei av å se. Inntil denne politikken slutter, så holder jeg meg til .torrents. Hvor får du tak i 4k HDR-filmer som .torrents? https://www.reddit.com/r/Piracy/comments/68w9pl/aacs_20_cracked/ AtW Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Flaks at det var favorittfilmen min, da! /s Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Flaks at det var favorittfilmen min, da! /s Det er flere, det var bare den første AtW Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Får man 4k på google film i norge nuh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå