Eriksendrul Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Jeg har 450+ timer i GTA V og 95% av de timene er i Online. Nå har jeg installert spillet igjen og tenkte og spille Gunrunning/bunker missions sammen med noen venner. Problemet nå er at jeg ikke får Online til og fungere mer en 10-15 minutter før jeg mister connection eller alle andre forsvinner fra min session. Jeg har satt statisk IP og prøver og åpne noen porter som har blitt anbefalt av div personer på andre forum og av Rockstar. Jeg har aldri hatt dette problemet tidligere , En sjelden disconnect nå og da har jo skjedd men stort sett har jeg kunnet spille i timesvis uten problemer. Dette har først begynt og skje nå. Jeg har ikke endret noen ting siden sist jeg spilte og alt fungerte. Dataen er den samme, Hjemmesentralen er den samme, Det eneste jeg har endra siden den tid er at jeg har satt inn en splitter rett etter hjemmesentralen, Men det burde vell ikke ha noe og si ? Har 300/300 Fiberlinje. Dataspecs kan du se i signaturen om det er relevant. Tusen takk for evt tips og hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå