Znoken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 I går så hadde jeg planer om og formatere min hardisk som er delt opp i 3 partisjoner,C_D_E..Da jeg satte inn min cd-rom og skulle inn og formatere så forsvant plutselig D og E partisjonene mine og jeg satt plutselig igjen med bare partisjon C...Fikk jo selvsagt panikk og ropte og skrek i stor fortvilelse Avbrøt alt sammen og fikk restartet Pc`n men kom jo ikke inn i C..Tok da pc`n under armene og kjørte til en kompis for og kjøre et prg som jeg ikke husker navnet på men tror det var noe getback eller no...Etter 2 timer så var den ferdig og da var det ikke mye og hente på C,men det var jo D og E som jeg var redd for da det var der jeg hadde alt av programmer og alt annet privat...Dessverre så var det ikke så mye som ei fil som vi kunne recovery der.. Det jeg lurer på er hva som kan ha forårsaket at partisjon D og E bare forsvant uten at det var blitt gjort noe som helst da jeg ikke hadde begynt og formatere enda..Hadde merket at det var noe rart med pc`n min i et par dager da det tok veldig lang tid og starte den og for og logge av så måtte jeg gjøre det 2 ganger for og få den slått av.. Kjørte Norton system works 2004 og sygate som firewall.. Håper det er noen som kan gi meg svar om hva som kan ha skjedd... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Her var det ikke mye hjelp å få... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Nå husker jeg hva det recovery programmet het .Det var restorer 2000, men som sagt så var det ikke til stor hjelp. Er det absolutt ingen som har vært borti lignende saker da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå