Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gir opp hele greia, orker ikke mer nå! Er jeg bitter og barnslig?

Anbefalte innlegg

Har som mange vært opptatt av kjærlighet og sex i livet tidligere.

Nå til dags ser jeg ikke vitsen i det hele tatt.

Det er som om man må jobbe i flere måneder med trening, spise sunt, kjøpe klær, ta seg bra ut, oppføre seg fint, gjøre alt til punkt og prikke, men til syvende og sist er det opp til en annen person å slenge døra i trynet å fortelle meg "du er ikke bra nok" av uviss årsak og ut i fra egen overbevisning om hva som er bra.

Jeg sier ikke at bare fordi jeg gjorde disse overfladiske tingene, så fortjener jeg å få sex/kjærlighet tilbake.

Jeg gjorde disse tingene av en ukjent årsak, for noen andre enn meg selv, for å være med i et "spill".

Folk er så sykt dømmende. Hvordan man ser ut, hvilke klær man har valgt, hvor mye/lite drikke man kjøper, hvilken type drikke, om man danser/ikke danser, hvordan man danser, om man tar taxi/nattbuss, om man er god i senga med en person man ikke kjenner, etter altfor mange pils.

Om man er født med et langt lem eller ikke, like what? Jeg bestemte ikke å ha average kuk.

"Nei han ringer jeg ikke igjen altså..."

Gang på gang så angrer man. Og utsetter kroppen for helsefarlige saker og ting. Mens man iherdig sjonglerer trening, jobb/venner/regninger og hundre andre ting.

Så er det eventuelt ut på date/byen igjen, stille seg på display og bli dømt av noen som har gjort mye mindre, men har en mye større fasade.

Jeg trekker meg tilbake. Jeg skal aldri være med på dette igjen. Begynner å bli ganske kvalm.

Savner å være i langvarig forhold, men kjenner at jeg ikke har ork til å møte noen igjen.

Jeg liker best å være alene.

Anonymous poster hash: 00091...68a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiser masse mat, drikker cola hver dag, trener ikke og er minst mulig aktiv om jeg kan slippe. Jeg har aldri fått mer oppmerksomhet av motsatt kjønn enne det jeg får nå! Ikke da jeg var 16-30 en gang. Jeg er sikker på meg selv og driter litt i hva en evt partner har av penis, interesser og treningsnivå. Jeg skal ikke trene for å si det sånn... det viktigste er at han liker meg som den jeg er.

Hva slags damer leter du etter ute da? Blonde, langt hår, store pupper? Korte kjoler? Søte, unge?

Anonymous poster hash: 2da09...1bf

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg er ute etter.

Varke og hyggelige mennesker.

Men alle ignorerer meg omtrent.

Den fineste og søteste dama jeg vet om har tydeligvis hatt et crush på meg i noen år.

Jeg trodde hun ikke likte meg i det hele tatt.

Det har vist seg at flere faktisk har hatt et øye for meg. Det kom fram slike ting etter et langvarig forhold ble over.

Jeg klarer ikke å leve med sånn her forvirrende spill der alle bare ignorerer meg av uviss grunn, men mange liker meg egentlig. Hvertfall ikke når jeg har gått rundt i mange år og følt meg som en håpløs einstøing.

Anonymous poster hash: 00091...68a
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker best å være alene jeg også. Det kan være hardt å "melde seg ut av klubben", men når man har ting å drive med og ser at man ikke savner noe så går det helt greit. Jeg savner litt sex innimellom, men jeg gidder ikke jobbe for å få meg noe.

Hvis du er av typen som savner dame og det blir verre og verre så vil jeg anbefale deg å prøve andre arenaer enn å gå på byen. Mange innser ikke at det er 100-vis av steder man kan møte flotte damer. Snakker hovedsakelig om klubber, foreninger og felles "sosiale hobbyer" (i mangel på bedre ord). Så har man nettdating som fungerer for mange, koster lite å prøve.

For meg tok det et år eller tre å bli skikkelig vant med å være 100% singel og fri, men jeg følte mindre og mindre savn hver dag. Hvis jeg brått tenker at det er på tide å få dame så vil jeg teste ut tingene jeg nevnte over, aldri mer sjekking på byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er som om man må jobbe i flere måneder med trening, spise sunt, kjøpe klær, ta seg bra ut, oppføre seg fint, gjøre alt til punkt og prikke, men til syvende og sist er det opp til en annen person å slenge døra i trynet å fortelle meg "du er ikke bra nok" av uviss årsak og ut i fra egen overbevisning om hva som er bra.

Du legger for mye verdi i hva én enkelt person mener om deg.

At du trener og spiser sunt er selvfølgelig ikke noe du bør slutte med. Med mindre du veldig gjerne vil ha dårlig helse om noen år.

Jeg sier ikke at bare fordi jeg gjorde disse overfladiske tingene, så fortjener jeg å få sex/kjærlighet tilbake.

Jeg gjorde disse tingene av en ukjent årsak, for noen andre enn meg selv, for å være med i et "spill".

Å trene og spise sunt er ikke overfladisk. Det er grunnleggende.

Folk er så sykt dømmende.

Om jeg hadde møtt deg og du aldri trente, spiste bare usunn dritt, gikk i gamle, skitne klær, oppførte deg dårlig og generelt sett tok deg dårlig ut (dvs. slik du ser ut til å ville leve), så ville jeg trodd at du var en person som kunne huke av alle disse karakteristiskkene. Og jeg ville dermed ikke hatt noe med deg å gjøre fordi du da ville vært en destruktiv og kvalm person. At du attpåtil hadde hatt denne forlangende holdningen om at folk må gi deg alle godene som naturlig gis til en vinner selv om du er en taper, gjør ikke saken bedre.

Prøver du å si at folk ikke skal stole på sunn fornuft til fordel for din svake mentalitet? Æsj. Dette er mentaliteten som får folk til å stemme Rødt. Ta deg sammen.

Om man er født med et langt lem eller ikke, like what? Jeg bestemte ikke å ha average kuk.

Det er holdninga di som er problemet. Ikke kuken.

Så er det eventuelt ut på date/byen igjen, stille seg på display og bli dømt av noen som har gjort mye mindre, men har en mye større fasade.

Du høres så ufattelig ynkelig ut.

Jeg trekker meg tilbake. Jeg skal aldri være med på dette igjen. Begynner å bli ganske kvalm.

Savner å være i langvarig forhold, men kjenner at jeg ikke har ork til å møte noen igjen.

Jeg liker best å være alene.

Ja, dette livet er nok for vanskelig for deg. Stakkars deg som blir dømt av andre. Jeg tror du har blitt litt for godt vant med å spille med koder.

Ingenting kommer av seg selv, og ingen fortjener aksept om de ikke gjør seg fortjent til det.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Å leve sunt er noe du må gjøre for egen del, ellers varer det jo ikke, og hvis det ikke er din livsstil, så faller det jo bort av seg selv. Det er ikke lurt å skape en relasjon som ikke bygger på den du faktisk er. Høres mer ut som at du er sint innvendig av en eller annen grunn, og skaper unnskyldninger/grunner for hvorfor det er bedre ikke å prøve å møte noen der du er i ditt liv akkurat nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...