OrangeBlue Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hei Jeg har en Samsung Galaxy Note 3 som har Phronesis custom ROM så telefonen tror den er en Note 7. Selve systemet kjører på Marshmallow 6.0.1. For en stund siden satt jeg på opptak av telefonsamtaler i selve ringe appen(Phone) og det fungerer vel og bra det, men etter hver samtale ligger det en notification om selve opptaket. Jeg er uinteressert i å lytte på alle samtaler så jeg har ingen behov av denne funksjonen. Jeg ønsker ingen påminnelse, og jeg vet hvor filene lagres uansett. Er det noen som vet hva selve ringe appen heter i listen over notifications? Jeg har prøvd å google, men jeg finner som regel kun tips om hvordan man kan skru av og på notifications hvilket jeg jo vet. Jeg har prøvd meg litt frem med prøve/feile metoden men jeg finner ikke ut av det. Det er ikke 'Contacts' da dette er prøvd uten hell. Lenke til kommentar
OrangeBlue Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Telefon Det er det første jeg sjekket, og jeg har sjekket Advanced listen også. Endret 13. juli 2017 av OrangeBlue Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Du får nok bedre svar på dette i XDA tråden til rom'en du bruker. Men frykter du ikke får gjort så mye med det uten å benytte en annen app til opptak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Mulig den funksjonen ikke finnes på 6.0, men på 7.0 kan du holde fingeren på notification og få option til å skru av for den appen. Lenke til kommentar
OrangeBlue Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Mulig den funksjonen ikke finnes på 6.0, men på 7.0 kan du holde fingeren på notification og få option til å skru av for den appen. Det merkelige er at om jeg trykker på notification settings på selve beskjeden, så spretter jo kun hele listen over notifications for samtlige apper på telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Slik ser det ut om du holder på en notification i stock 7.0: Du kjører dog både gammel Android og en Android som Samsung har tukla fælt med, selv før de som gjorde det om til en Note 3 ROM, så YMMV Lenke til kommentar
OrangeBlue Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Slik ser det ut om du holder på en notification i stock 7.0: Du kjører dog både gammel Android og en Android som Samsung har tukla fælt med, selv før de som gjorde det om til en Note 3 ROM, så YMMV Takker. Jeg var faktisk ikke klar over funksjonen av å holde på en notification for så å få opp valg. Slik ser det ut på min: Jeg deaktiverte den nederste og det løste det hele. Problem solved, finally! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå