AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Hun liker ALLE bildene eksen legger ut på Instagram.. I starten tenkte jeg at det var greit, men med tanke på at det har hendt i over 6 måneder begynner jeg å få en rar følelse... Hun har tidligere pratet negativt om han men allikavell liker hun alle bildene han legger ut... Personlig ville jeg neppe gjort som henne, er jeg bare sjalu eller synes dere også at det er rart? Bildene er alt fra turbilder til Selfies i bar overkropp... Anonymous poster hash: 5fb94...d43 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Det vill vært big no-no for meg, men dine personlige verdier må du jobbe ut selv. Den jeg skal leve livet sammen med skal ikke leve etter så overfladiske verdier, og særlig ikke i regi av en tidligere beiler. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 en ting jeg har lært i årenes løp: føler du ubehag og stress med dama - finn ei ny ei heller, ei som deler mer samme syn, verdier og tanker som deg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2017 Enten eier hun ikke sosiale antenner, eller så forsøker hun å manipulere deg. I begge tilfeller bør du dumpe henne. Anonymous poster hash: 190dd...c3d 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Ikke godta det. Hvis man har kjæreste, og har tenkt å beholde kjæresten, så skaper man ikke usikkerhet på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå