Kakofoni Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Klarte å miste min gamle LG G2 i bakken i dag. Trenger derfor en ny så snart som mulig. Nå er det 4 år siden sist jeg lette etter telefoner så jeg sliter litt med å gjøre meg opp en mening om hva som er bra. Jeg tenker en grei maksimum på budsjettet er 4000. Jeg vet ikke om det er vits i å investere mer enn dette på en telefon, og kan egentlig se for meg at jeg gjerne kan betale mindre enn dette. Jeg har ikke så stor formening om hva jeg trenger, annet enn god batterilevetid og grei ytelse. Bra kamera hadde også vært fint. Skjermstørrelsen til LG G2 var helt ok for meg. Jeg bruker telefonen som regel til masse browsing, facebook, snapchat, etc og tar en del bilder. Noen som har noen forslag til aktuelle og gode telefoner i min prisklasse? --- har i starten sett meg ut: Moto G5 Plus, Honor 8 og Ulefone Power 2. Endret 12. juli 2017 av Kakofoni Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Vet ikke om dette blir noen hjelp, men har tenkt å kjøpe ny selv snart. Jeg har gitt opp tanken om å spørre andre om hva de synes er bra, og har tenkt å gå i butikker og teste og lese om telefoner der i stedet. Bruke tid, sette meg inn i det, og bestemme selv hva som er best. Folk har forskjellige preferanser. Hvis man skal lytte til hva alle andre mener om alt, så står man akkurat på samme plass som man gjorde før man begynte. Hvis man skal følge "strømmen", så er det vel bare å google frem den mest populære telefonen på markedet og kjøpe den. Alt annet blir personlige preferanser. Men dog, noen mennesker er jo mer teknisk anlagt enn andre, og har mer anlegg for å se de små detaljene som gjør telefonbruken lettere. Da får man bare håpe at noen av dem tar seg tid og energi til å komme med detaljért beskrivelse. Hadde satt pris på det selv. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Som du sier selv, Moto G5 plus. Er vel den telefonen som virker "best":Pris, ytelse og kvalitetsfølelse. 32 GB minne, greit batteri, og bra kamera. Moto G4 plus er billig, og fortsatt god. Men kun 16 GB minne, jeg hadde heller lagt i mellomlegget til G5en. Selv om begge støtter minnekort,så er det på internminne appene lagres. Nokia 6 virker interessant, men på specs så ser det ut som den blir slått greit av G5, bl.a. på både CPU og GPU 1 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Får vel samsung s7 til 4k nå, jeg er hvert fall veldig fornøyd Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvis du ikke stiller spesielle krav så er Moto G5 plus et godt valg. Kameraet er mer enn godkjent til den prisen, og batteriet kan hvis du bare har telefonen i lomma, og ikke bruker den mye, vare i 3-5 dager. En annen fordel er hurtigladeren som følger med. Den er veldig rask. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 http://www.volumerate.com/product/doogee-mix-5-5inch-android-7-0-4g-phone-6gb-ram-64gb-rom-black-852468536 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå