AllFather Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Gjort noen små forandringer,går litt fornuft, litt liverpool idioti og litt kamakazi Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) Ingen som har Pogba på laget? Hva med Eriksen vs Alli? Endret 11. august 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Gjort noen små forandringer,går litt fornuft, litt liverpool idioti og litt kamakazi Trippier er antakeligvis ute de to første kampene. Fyren du har på benken som erstatter han spiller borte mot Chelsea. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Poenget med to Everton forsvarere? Tillegg har de ganske tøft kampprogram. Bruk Alderwereild, Monreal, Rudiger f.eks Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Har ikke valgt spillere til første runde, bare laget. Har 0 tro på Chelsea i år. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 RMT: Foster Daniels - Walker - Alonso Alli - Zaha - Mané - Pogba Vokes - Jesus - Firmino Noen forbedringsforslag? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 RMT: Foster Daniels - Walker - Alonso Alli - Zaha - Mané - Pogba Vokes - Jesus - Firmino Noen forbedringsforslag? Ja bruk mer penger på spissrekka Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Er det noen Chelsea fans som kan komme med kvalifisert-gjetting på hvem som starter på topp? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ganske sikker på at Batshuayi starter på topp. Dessuten er det en slags uskreven Fantasy-regel å ikke starte sesongen med spillere som er nye i ligaen (Morata). Men fort gjort at begge to er på banen, og ender opp med ett poeng hver (hvis Chelsea sliter med å bryte ned Burnley). I tillegg til Lukaku tror jeg at jeg ender opp med Kane, siden det virker som mange dropper han. Slår han ikke til så er han lett å erstatte. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Kane eller Aguero? Ingen. Ville heller gått for Lukaku. United har lett kampprogram i starten, og Lukaku scorer alltid mot de mindre gode lagene. Aguero spiller langt fra hver kamp. Kane er dyr, og brukte mange kamper på å komme i gang i fjor. Rooney på Everton på jakt etter ny suksess, kan være noe å satse på som tredjemann på topp? Spiller nok på midten kanskje, men er veldig mye involvert fremover. Tror jeg gambler på han. Kanskje, men ville heller gått for Chicharito, og spare 0.5 mill. Rooney kan fort miste plassen i startellevern så dårlig som han spilte den siste sesongen i United. Gayle fra Newcastle er en måltyv til 6.5 mill, men han har en småskade. Her er mitt lag (mulig jeg foretar noen endringer imorgen): De Gea Cedric - Dawson - Alderweireld - Rangel Mkhitaryan - De bruyne - Alli - Zaha Lukaku - Firmino Benk: Elliot, Loftus-Cheek, Fonte, Gayle Hva er grunnen til at Rangel har så høy eierandel? Fatter det ikke til tross for at han koster 4. Han kommer ikke til å spille og med så høy eierandel kommer prisen til å synke til 3.9 allerede etter 1-2 runder. Da sitter man med et problem det er vanskelig å kvitte seg med. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Helt latterlig at Rangel velges så mye imo... Er ingen annen grunn enn at folk velger "% selected by teams" og finner billigste forsvarere.... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Mitt lag: DDG Holding - Cedric - David Luiz Salah - KdB - Alli - Carroll Jesus - Lukaku © - Rodriguez Benk: Elliot, Loftus-Cheek, Mee, Dunk Noen tanker rundt dette laget, anyone? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Trenger hjelp med få laget til å funke: foster Luiz, Van aanhold, ? Zaha, De bruyne, Eriksen, Fabregas Jesus, Gabbiadini, Lukaku Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?. Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) Trenger hjelp med få laget til å funke: foster Luiz, Van aanhold, ? Zaha, De bruyne, Eriksen, Fabregas Jesus, Gabbiadini, Lukaku Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?. Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med? Stor risiko for at hverken jesus, fabregas eller gabba starter. (pogba for eriksen, kane for jesus, og fyll på med cedric?) Endret 11. august 2017 av Armador Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Forslag? Foster Yoshida - Bertrand - Kompany Eriksen - De Bruyne - Carroll - Fabregas Lukaku - Gayle - Kane Benk: Elliot, Suttner, Loftus-Cheek, Mee Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Trenger hjelp med få laget til å funke: foster Luiz, Van aanhold, ? Zaha, De bruyne, Eriksen, Fabregas Jesus, Gabbiadini, Lukaku Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?. Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med? Stor risiko for at hverken jesus, fabregas eller gabba starter. (pogba for eriksen, kane for jesus, og fyll på med cedric?) Kommer Cedric til å starte da? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Trenger hjelp med få laget til å funke: foster Luiz, Van aanhold, ? Zaha, De bruyne, Eriksen, Fabregas Jesus, Gabbiadini, Lukaku Ben: Elliot, Mariappa, Ward-prowse, ?. Mangler 2 spillere og har £8 igjen. Hva hadde dere gjort? Burde jeg kvitte meg med Eriksen for å få mer å rutte med? Stor risiko for at hverken jesus, fabregas eller gabba starter. (pogba for eriksen, kane for jesus, og fyll på med cedric?) Gabba startet sist treningskamp og virker å være foran Austin. Det samme gjelder for fabregas, og med tatt i betraktning at bakyoko er skadet har dem lite valg. Er selv usikker på om Jesus startet, men kommer mest sannsynligvis til å endre en del snart Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 har stor tru på gabba. Soton med lett program også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Klarer ikke bestemme meg for Kane, Aguero eller Jesus. Uansett hvem jeg velger kommer de andre til å sette 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå