Sexylubb1 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 La nettopp merke til at en fyr i ligaen for dette forumet kjørte TC på Smalling forrige runde. Oo Har du ligakode, der? Ligger evig langt bak i overall, men hadde vært kult å bli med. Første post i tråden. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Æsj. Bytta fra Barnes til Wood på free hit denne runden. Selvsagt scorer Barnes. Og Monreal putta. Jeg turte ikke ta noen forsvarere fra Arsenal pga usikkerhet rundt hvem som skulle spille. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Æsj. Bytta fra Barnes til Wood på free hit denne runden. Selvsagt scorer Barnes. Og Monreal putta. Jeg turte ikke ta noen forsvarere fra Arsenal pga usikkerhet rundt hvem som skulle spille. Har jaggu meg begge (noe som forøvrig er helt tilfeldig). Deilig med litt medvind! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Arna på førstebenk, og Tarkowski på 2., får ikke inn noen av dem (med mindre Sterling plutselig ikke spiller). Wow, nå er jeg god. Fy faen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Er ikke helt usannsynlig at Pep plutselig dropper Sterling da. Selv har jeg 37 poeng med Baines og 3 City-spillere igjen. Litt skuffa ettersom jeg brukte Free Hit. Men glad jeg ikke datt ned på Øzil i stedet for Mane iaf! Forøvrig har begge spissene jeg hadde med i vurderingen før valget falt ned på Wood scoret (Ings, Barnes (som jeg har på laget utenom FH)). Regner med Tosun og Perez putter nå. Endret 22. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Sterling starter, det gjør også Silva, begge to. Ikke Sané eller Otamendi fra start da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Alle mine startet. Får håpe de gruser Swansea nå da. Tenk en kamp hvor Sterling setter 50% av sjansene sine!? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Fanden ta deg Jesus. 9 poeng kosta den missen meg. Endret 22. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Det gjorde jeg og. Foreløpig greit valg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 15 poeng på 5 spillere så langt, og verken Christensen eller Willian starter. Inn kommer Morgan og Ibe. Hurra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Hvorfor har du Christensen? Er vel en stund siden han har spilt noe særlig. 47 poeng så langt her, tok sjansen på bench boost og det har foreløpig betalt seg med 7 på Ryan og 11 på McArthur Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 (endret) Fikk han inn igjen før Conte maste om at han var sliten. Så ut som om han var foran Cahill i køen da. Logikken bak, som i hele år, er at han er en dritbillig vei inn i Chelsea sitt forsvar. Omtrent som Jones var i United. Det virket en stund, men så har jo både Chelsea begynt å slippe inn mye og Conte trolle med FPL-spillere (og Christensen har hatt mye uflaks). "Willian har et fantastisk raid, men så roter Morata det til ved å gå i offside." Til og med når jeg ikke har ham ødelegger Morata alt. Endret 28. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 18 poeng på 8 spillere. Tre fra Spurs igjen... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Småsur på kaptein Kane som først bommer på åpent mål etter headingen til Verthongen og så presterer å stå i offside når han enkelt skal score rett på pasningen fra Verthongen etterpå. Jeg har jo seff Verthongen også.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Kjipeste runde på lenge. Sikkert dårligste relativt til mine konkurrenter siden United-balubaen i august. City straffer min hig etter dobbel Leicester*2. Og Leicester suger. Endret 30. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 kan ikke bruke bench boost sammen med free hit? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 kan ikke bruke bench boost sammen med free hit? Kan vel bare bruke en chip av gangen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 kan ikke bruke bench boost sammen med free hit? Kan vel bare bruke en chip av gangen stemmer gitt, kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå