#Kroenkeout Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Har sikkert endret på laget 1000 ganger mot denne uka. Kjørte full WC oppakning mot DGW.. dette bir skøy.. Runden her er Auba CDDG (Hennessey)Mustafi - Morgan - Chilwell (Lewton - Tarkowski)Willian - Son - Alli - D.Silva (Lingard)Auba© - Morata - Vardy(vc)Tur og kjør! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Mister CS på både Morgan og Schelotto I løpet av en halvtime. Sukk. Heia Burnley. Der røk CS-en på Lloris og. På en latterlig måte. To siste målene er tabber fra hans side. Og der scoret Watford. Fuck ass. Og nå angrer jeg på at jeg ikke tok -4 for Kane. Og nå går Son av. Kunne scoret, burde hatt straffe, ender på to poeng. Mahrez skulle og hatt straffe. Dette er virkelig dagen min ass. Endret 7. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Å ha sterling på fantasy-laget er frustrerende. Valgt heldigvis vardy som cap Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Hadde Alexis, smalling og Pogba i laget før det kom en smarting å sa at det kanskje ikke var så lurt... Pengene ble brukt i stedet på Alli, D.Silva og DDG... Endret 7. april 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Jeg vurderte sterkt å bytte Sanchez for Salah. Trodde dog jeg gjorde en kjip kamp i forsvar, men alle utenom de fra Liverpool slapp inn mål. Endret 7. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Jones spiller ikke, Christensen spiller ikke. Hva faen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Lurer på om jeg skal bruke 3cap nå, og spare bencboost til 37. Har Henessey, Sterling, Firmino, Mooy på benken. Er vel ikke vits å bruke benchboost på disse spillerne. Vurderer å ta en -8 for å få ut Sterling og Firmino og inn med Willian og Morata. Tips? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) Kommer jo an på hvem du skal ha som trippelkaptein evt. Folk (inkludert meg) har prøvd å få inn Morata på gunstige tidspunkt hele sesongen, og han skuffer alltid. Skjønt, det er ingen andre som har ham, så om du trenger poeng og vil gamble, hvorfor ikke? Allikevel, disse spillerne får maks 1 poeng til sammen mer om Chelsea ikke slipper inn mål på de to kampene sine og uten å score, ift Sterling og Firmino i samme situasjon. Firmino og Liverpool er i form, spesielt hjemme. Sterling har i det siste ikke scoret på en god del gode sjanser, men har scoret masse mål tidligere i sesongen. Spurs slipper nesten alltid gjennom noen kontringssjanser. Endret 14. april 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Droppa det, beholdt laget slik det er. Stolte ikke nok på Chelsea. Lukaku er captain. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Siden jeg skal bruke freehit neste runde, kan jeg allerede bytte nå? Og bytte så mye jeg vil til neste runde? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Siden jeg skal bruke freehit neste runde, kan jeg allerede bytte nå? Og bytte så mye jeg vil til neste runde? Om denne runden er startet, så ja. Da er det neste runde du endrer på med en gang Fantasy kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Kjører triple captain på Lukaku, nå får det smelle. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) Tripple captain på Kane her. Freehit neste runde og bench boost runde 37. Benken min var håpløs denne runden, så måtte bli slik. Endret 14. april 2018 av JokerN_ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Sterling ja... Trengte sånn 5 forsøk denne kampen og da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Byttet sterling for son(kun for denne runden, allerede byttet tilbake). Son bør prestere i hengekampen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) Endelig litt points for Giroud. Endret 14. april 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Byttet sterling for son(kun for denne runden, allerede byttet tilbake). Son bør prestere i hengekampen. Nå spiller Lucas ganske bra, så kanskje han starter i stedet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 34 poeng, kun Valencia igjen. Latterlig. Jaggu bra jeg har 14 spillere som får en sjanse til. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 54p hittil, mangler Smaling, Lindgard og Lukaku som C. Har satt opp laget for GW35( free hit) Pope Walker, Robertson, Bellerin, Salah, Sterling, Øzil, Kenedy Firmino, Jesus, Aubamayang Vurder å bytte ut Øzil og Kenedy, da får inn Zaha og Arnatuvic..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå