Niram Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Vanskelig, bra value begge to. Holder selv en liten knapp på fabregas. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Ok, tar han da. Siste plassen mellom Ward Prowse eller Loftus Cheek på midten. Hvem? Førstnevte tar vel frispark og cornere på Soton? e: WP garantert starter, mens mer usikkert rundt LC? Endret 10. august 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Da ville jeg gått for Ward Prowse siden han garantert starter. Loftus Cheek er ny i Palace og starter sannsynligvis, men ikke garantert. Førstnevnte er også mer offensivt rettet. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hva med Tom Carroll istedenfor Ward Prowse? Yai or nai? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg har både Caroll og WP. Tror begge er bra value og kan bruke mer penger på andre ting. Begge er vel og førstevalg på dødballer, iallfall om Sigurdsson forsvinner. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Har begge to selv. Carroll er selvskreven for den prisen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Ja, må vel ha Carroll.. Problemet er at jeg har Tammy Abraham også, men lite troa på Swansea som lag... Sistnevnte spiller er bare der frem til Llorente er tilbake da... Men føler jeg må opp på 7m for å få råd til bedre spiss enn Tammy nå (5.5m)..Rithcie eller WP er min største decision point nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Tror jeg hadde valgt WP av de to, selv om ingen av de er et dårlig valg. Begge har forholdvis greie starter på sesongen, men jeg vurderer Soton sin til å være lettest, samtidig som laget er bedre. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 hvordan endrer man formasjon? Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) hvordan endrer man formasjon? Du bare bytter ut en spiller i det leddet du vil endre. Tar du ut en midtbanespiller, og inn en forsvarspiller, vips så er formasjonen automatisk endret seg. Endret 10. august 2017 av Gunners68 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 hvordan endrer man formasjon? Du bare bytter ut en spiller i det leddet du vil endre. Tar du ut en midtbanespiller, og inn en forsvarspiller, vips så er formasjonen automatisk endret seg. Takktakk da kan det bare begynne! Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Synes det er litt rart at så mange velger Jesus. 10.5 mill er veldig dyrt for en spiller som kun har spilt 10 kamper i PL, selv om han har gjort det bra i de kampene. Rashford scoret vel 5 mål på sine 3 første United-kamper eller noe. Han er heller ikke garantert en startplass, og City roterer dessuten veldig mye. Man kan få Firmino for 8.5 mill, tror det er mye mer valuta for pengene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Enig, gambling med Jesus. Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Synes det er litt rart at så mange velger Jesus. 10.5 mill er veldig dyrt for en spiller som kun har spilt 10 kamper i PL, selv om han har gjort det bra i de kampene. Rashford scoret vel 5 mål på sine 3 første United-kamper eller noe. Han er heller ikke garantert en startplass, og City roterer dessuten veldig mye. Man kan få Firmino for 8.5 mill, tror det er mye mer valuta for pengene. Hele City laget er vanskelig å velge spillere fra, ekstremt rotasjonsutsatt, men de som spiller kommer garantert til å få masse poeng tidvis. For City blir nok sterke i år. Her vil det sikker foregå bytter før 60 minutter, og dermed mindre poeng for spillere som går ut. Må ha inn City spiller, men venter og ser an hvordan det utarter seg. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Enig i at City kommer til å gjøre det bra, men jeg velger definitivt De Bruyne foran Jesus. Han er nesten den eneste offensive spilleren som ikke roterer, og tar vel dødballene`så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Eneste jeg har fra City er De Bruyne. Føler han er bankers til å starte de aller, aller fleste kampene. Resten av laget tror jeg roterer en god del. Vi får se. Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Rooney på Everton på jakt etter ny suksess, kan være noe å satse på som tredjemann på topp? Spiller nok på midten kanskje, men er veldig mye involvert fremover. Tror jeg gambler på han. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Kane eller Aguero? Ingen. Ville heller gått for Lukaku. United har lett kampprogram i starten, og Lukaku scorer alltid mot de mindre gode lagene. Aguero spiller langt fra hver kamp. Kane er dyr, og brukte mange kamper på å komme i gang i fjor. Rooney på Everton på jakt etter ny suksess, kan være noe å satse på som tredjemann på topp? Spiller nok på midten kanskje, men er veldig mye involvert fremover. Tror jeg gambler på han. Kanskje, men ville heller gått for Chicharito, og spare 0.5 mill. Rooney kan fort miste plassen i startellevern så dårlig som han spilte den siste sesongen i United. Gayle fra Newcastle er en måltyv til 6.5 mill, men han har en småskade. Her er mitt lag (mulig jeg foretar noen endringer imorgen): De Gea Cedric - Dawson - Alderweireld - Rangel Mkhitaryan - De bruyne - Alli - Zaha Lukaku - Firmino Benk: Elliot, Loftus-Cheek, Fonte, Gayle Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hva tenker folk om dette? Veldig usikker på Jesus/Aguero. Har 1 mill igjen i banken. Tenker at Jesus er litt mer safe mtp spilletid, men man vet jo aldri. Kane eller Lukaku? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå