Bandidos-Pelle Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Tips til deg, The Redmen: Bruk wildcard i GW32. Få masse spillere som har to kamper i 34 (og gjerne noen som også har dobbel i 37). Bruk bench boost i 34, freehit i BGW35 og bruk triple cap i DGW37. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Skal bruke samme taktikk som over. Kanskje vurdere ekstra hvor jeg skal bruke TC i år nå som Aguero og Kane er usikre. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Tips til deg, The Redmen: Bruk wildcard i GW32. Få masse spillere som har to kamper i 34 (og gjerne noen som også har dobbel i 37). Bruk bench boost i 34, freehit i BGW35 og bruk triple cap i DGW37. Tenkte å kjøre noe ala den taktikken, men hvorfor freehit for GW35 istedenfor GW31? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 WC i 32/33 gjør at du fyller opp laget med masse DGW-spillere. Så vil en rekke av disse DGW-spillerne blanke i GW35 når lagene deres er involvert i cupsemifinalene. Da er det greit å bruke FreeHit i 35 slik at man får et fulltallig lag den runden uten at man trenger å ofre DGW-spillere som blanker i akkurat den runden. Har man trippel Liverpool, Salah © og et par andre spillere denne runden så holder det i massevis. FH er mer gunstig i 35. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Det er litt smak og behag, men for å forklare i korthet: Man har hatt "god tid" til å forberede seg på GW31, det gjør at man burde kunne stille et noenlunde bra lag i GW31. Når GW35 kommer så er det midt imellom to doble (34 og 37), og man kan dermed bruke wildcard og bytter utelukkende for å konsentrere seg om disse to, istedetfor å måtte ta høyde for, og kanskje gjøre om på hele laget, for én gameweek. Så TL;DR: For å stille best mulig mannskap i en "inneklemt" BGW. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Det gikk jo rakt åt skogen. Vurderte Zaha og Milo fra Palace, gikk for Zaha fordi jeg tenkte Palace har fått vel mange straffer nå. Sto mellom Cenk og Wilson. Tenkte Wilson spilte mot det mest ræva laget i PL og Cenk spilte borte for et rotelag. Eneste jeg fikk rett i er at Everton er et rotelag som klarer å slippe inn mål slik at Coleman missa CS... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Brukte opp Free Hit før jul på grunn av to røde kort og et par skader, og så hadde jeg kun fire spillere som skulle i aksjon i dag. Fikk inn Stanislas som leverte, men alt i alt blir dette en grusom runde. Må nok bruke Wildcard før neste runde, har fortsatt Kane i laget, samme med Ayew som fikk rødt forrige runde. Har fått hele sju røde kort denne sesongen, skikkelig uflaks. Endret 17. mars 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Det er jo det verste. Alle de offensive spillerne på BOU utenom Wilson fikk poeng... Men hei. Reddet av Salah igjen. Grattis med toppscorertittelen og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Det siste ubetydelige byttet til Watford kostet meg 10 poeng Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Salah har snart mer poeng for meg denne runden enn de tre siste totalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Greit med salah som cap ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Godter meg litt over de i jobbligaen som valgte Firmino som kaptein. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Stakkar de som ikke hadde Salah som kaptein ja! Noen som vet hva rekorden på en spiller i en kamp i FPL er? Antar at 29 poeng er ganske høyt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Noen som IKKE hadde Salah som kaptein her? For en mann. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Tror Lampard har hatt 28 to ganger iaf. 4 mål en assist ikke CS. Flere spisser har jo 5 mål, men da ender de på bare 25 poeng om de ikke får gult. Mye mulig dette er ny rekord. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Aubameyang eller Lukaku for neste runde? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Var sikker på at jeg hadde satt Salah som kaptein. Logger inn nå og ser at Aubameyang står som kaptein og Aguero som visekaptein. Takk for i år! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 glemte fikse laget selv. 4 som spilte. ingen kaptein snakkas Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Fikk ikke ordnet det, hadde Sanchez over Salah som kaptein, nesten så jeg ikke gidder mer! så mye drit som har skjedd i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå