PrettyBoy Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Nå som Sturrigde har dratt WB så skal vel Firmino spille alt som er av minutter også. Kanskje en must have på laget framover.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Neida, slapp av. Ings er tilbake og kommer til å få mer og mer spilletid. I tillegg var jo Solanke foran Sturridge i køen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Nå turte jeg endelig å kjøre Salah som kaptein, og hva får jeg? Håper Aguero kommer for seint til kamp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Mål salah som c sjøl Endret 30. januar 2018 av Niram Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Greit sålangt med Firmino, Salah(visekaptein) og Monreal mål.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 brukte wild card for å få på plass Sanchez, bytta ut Salah og Firmino, vurderte Monreal men sto over, FYYYYfaen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Ingen bonus og bare ett mål på Salah?! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 brukte wild card for å få på plass Sanchez, bytta ut Salah og Firmino, vurderte Monreal men sto over, FYYYYfaen Høres ut som fantasy er ikke noe for deg 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hvorfor vil noen bytte ut Salah hvis de allerede har han på laget? Forstår ikke poenget med å kjøpe Sanchez. Latterlig dyr. Kan bli latterlig bra, men man vet jo ikke om han får spille fast 90 min fra første mulige kamp. Bedre å heller kjøpe han etter han har startet først kamp, og så vært sykt god. Skal mye til å forsvarere den prisen, men kan fort bli det. Jeg ville heller ha beholdt Salah og så hatt Sterling/Mahrez f.eks i stedet for Sanchez og en middels midtbane til 5.9-6 mill.Det er sjelden det lønner seg å gamble på at en spiller som kommer inn skal være god. Selvfølgelig mindre sjanse å satse på Sanchez nå enn å satse på en usikker spiller ved starten av ligaen, men man vet ikke om Sanchez vil levere og få spille 90 min hver runde. Bedre å heller være sikker. Satse på noen som spiller fast og som gjør det veldig bra, og som heller ikke koster så mye. Skulle Sanchez starte ikke starte i morgen, men starte søndag og score 2 mål kan du bare kjøpe han da. Spillere går ikke opp i verdi før natten etter. Dvs kan man kjøpe han ved kampslutt hvis du er redd for verdistigning.Kort sagt: oppsiden ved å gamble på en "ny" spiller er mindre enn nedsiden. Nedsiden er at man har en spiller til nesten 12 mill som blanker. Det blir for dyrt og dumt.... Men for all del, kan vise seg at man treffer, men gitt informasjonen vi har nå er det noe risikofylt. Er du langt bak og ikke tar Fantasy veldig seriøst er det i å for seg greit, men hvis du kun går for å få mest mulig poeng ved sesongslutt ville jeg ha ventet. Ventet med Sanchez, og helst vente med Wildcard til double gameweek, men har man et bedritent lag kan det forsvares. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 brukte wild card for å få på plass Sanchez, bytta ut Salah og Firmino, vurderte Monreal men sto over, FYYYYfaen Høres ut som fantasy er ikke noe for deg uflaks vettu Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hjernedødt å bytte ut Salah når han er i form.. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folk er generelt for utålmodige i Fantasy. Lønner seg veldig ofte å sitte med laget en stund og stole på egne valg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Noen som vet når nye spillere blir lagt til på FPL Draft Fantasy? Bør være muligheter for å få oppgradert laget sitt hvis man er rask! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ikke noe sjakktrekk med Batshuay på laget denne runden virker det som..på vei til Dortmund ofc.... Typisk. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ser at Mahrez ryktes til City. Får ikke håpe at han blir droppa i kveld. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Mahrez til City blei ikke noe av. Men ikke sikkert han spiller ikveld uansett, da jeg tipper at hodet hans kanskje ikke helt er på riktig plass. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Mahrez til City blei ikke noe av. Men ikke sikkert han spiller ikveld uansett, da jeg tipper at hodet hans kanskje ikke helt er på riktig plass. Han er visst ikke med i troppen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Pokker! Har både Mahrez og Batshuay ! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Har offensive og forsvarere fra både United og Spurs i dag. Blandede følelser... Edit: Der røk 0-en på Jones. Får håpe på Kane og Son-show da. Edit2: Niasse og Christensen starter! Endret 31. januar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Noen som henta inn Walcott? Faen at jeg ikke turte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå