Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Klarer ikke bestemme meg for om Aguer, Jesus eller ingen av dem er rett mann.JEsus, Lukaku og Firmino Har du råd til denne spissrekka? Har du KDB i tillegg? Jeg har KDB, Aguero, Firmino og Lukaku nå. Endret 10. august 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Ingen head to head iår? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Veit vi at willian starter? Og loftus creek starter han? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Mitt første inntrykk må være å spørre meg selv om hvorfor du har valgt Chelsea sin keeper fremfor en av backene deres. Men så pleier ikke jeg å spille med dyre keepere i det hele tatt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Veit vi at willian starter? Og loftus creek starter han? Willian starter så lenge Hazard er ute. Med en gang Hazard kommer inn, så vil Willian starte på benk og droppe i pris. LC har vært en viktig brikke for Crystal Palace og er spådd til å starte. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Bytt til DDG. Evt ta en billigere keeper for å oppgradere andre plasser.Bytt ut Danilo til vi ser hvem Pep foretrekker. Bytt ut WP. Fer er et bedre alternativ eller Carroll. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hvorfor bytte ut Danilo når alternativet er skadet? Eller tror du Sane kommer til å spille back? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Har ikke Pep brukt både Danilo og Walker samtidig i pre season? Tviler på at Mendy går rett i 11ern med engang. Tenkte å spille 343 Courtois Monreal-Alderweireld-Danilo Pogba-Eriksen-Willian-Ward Prowse Benteke-Jesus-Lukaku De Gea tar jeg ikke som keeper. Ikke helt habilt United-forsvaret e: hvilken billig keeper anbefales i 11ern? Endret 10. august 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Veit vi at willian starter? Og loftus creek starter han?Willian starter så lenge Hazard er ute. Med en gang Hazard kommer inn, så vil Willian starte på benk og droppe i pris. LC har vært en viktig brikke for Crystal Palace og er spådd til å starte. Berre las en artikkel om at loftus kunne havne i skvis om en endra formasjon. Hadde brukt to forskjellige formasjonar i preseason. Var inne på fantasyscout (sitter på mobil her så vanskelig å linke) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Har egentlig lite greie på dette, hva gjør man når man har valgt lag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Venter til runden er over, og deretter bytter spiller /captain eller transfer Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hva synes dere om angrepet: Gabbiadini, Lukaku og Kane? Burde egentlig ha en city angriper. Tror dere at Jesus starter? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Tipper City fort kjører Aguero og Jesus samtidig. Alt for gode til å benkes de. Jesus trives nok bedre som midtspiss enn kant skal sies.. Bra angrep det der men vet ikke helt om Gabbiadini eller Austin er starter? Btw, Fosu Mensah en juvel å ha på laget? Tror han fort går rett inn i 11ern til Crystal Palace asså. De Boer liker nok han Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Tror Jesus er et tryggere valg enn Aguero. Pep virker å prioritere han når han er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Fosu-Mensah er en gamble, akkurat som resten av Palace ettersom de har fått en ny manager med veldig annerledes filosofi. Kan slå begge veier. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Tipper City fort kjører Aguero og Jesus samtidig. Alt for gode til å benkes de. Jesus trives nok bedre som midtspiss enn kant skal sies.. Bra angrep det der men vet ikke helt om Gabbiadini eller Austin er starter? Btw, Fosu Mensah en juvel å ha på laget? Tror han fort går rett inn i 11ern til Crystal Palace asså. De Boer liker nok han Glemte helt Austin, men jeg ser at Gabbiadini startet sist treningskamp og regner dermed med at han starter. Frister med fem i midtbanen bestående av: Ward-prowse, Fabregas, Eriksen, De bruyne og zaha. Lukter en del målpoeng av disse spillerne. * Enig at Fosu virker som en juvel. Endret 10. august 2017 av matte geek Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Tror Jesus er et tryggere valg enn Aguero. Pep virker å prioritere han når han er tilgjengelig. Mulig Jesus blir foretrukket, ikke godt å si. Samtidig er det kanskje bedre å få plass til Aguero fra start. Det er lettere å bytte den veien, med tanke på at Aguero er dyrere enn Jesus. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Fabregas eller Willian? Begge koster 7m Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Fabregas eller Willian? Begge koster 7m Det er et vanskelig valg. Første kampen er mot Burnley, som nok kommer til å legge seg bakpå, så derfor tror jeg at Fabregas kan være et bedre valg siden han har stor evne til å tre gjennom med stikkere. Willian forsvinner muligens også ut av laget når Hazard kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå