Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Fy Satan i helvete. Han ene fyren som fikk 116 poeng i jobbligaen min forrige runde har fortsatt Ederson og Otamendi... Han har en ræva runde egentlig han og, mtp hvor mange som starter. Men McQueen og Long sitter klar på benken... Kommer til å tape over 100 poengs forsprang på to runder der jeg selv nesten fikk 100 i den ene!?!

 

Edit: Han har forresten fortsatt kapteinsbindet på Kane, så han følger bra med denne fyren. Vil noen gjette hvilken spiller som er visekaptein?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omg. Niasse startet. Han er siste mann på benken min, så scorer garantert slik at Jones mister CS.

 

Pogba eier selvsagt nå som jeg solgte ham. Valgte å beholde Hazard i stedet. Regner med at han ikke starter pga han har fått ei nyttårsrakett opp i rassen eller noe.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Aiaiai. På benken. Tipper han er jævla tent nå. Scorer hattrick på 5 minutter på tampen.

 

Har selv Lloris, Son, Kane©, Arne og Creswell fra West Ham. Ser Carroll starter. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje henta han og. Scorer sikkert på dødball mot Spurs om han skal spille da og.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Har ingen dobbeltspillere, for en tåpe jeg er

Men du hadde kanskje en grei runde sist? Selv har jeg antakeligvis allerede tapt på byttet da jeg solgte Pogba (som jeg hentet inn for Gross runden før Gross scoret, fikk CS og tre bonuspoeng). Regner med at Arnie får to gule kort og ingen CS nå, egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...