Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Fy Satan i helvete. Han ene fyren som fikk 116 poeng i jobbligaen min forrige runde har fortsatt Ederson og Otamendi... Han har en ræva runde egentlig han og, mtp hvor mange som starter. Men McQueen og Long sitter klar på benken... Kommer til å tape over 100 poengs forsprang på to runder der jeg selv nesten fikk 100 i den ene!?! Edit: Han har forresten fortsatt kapteinsbindet på Kane, så han følger bra med denne fyren. Vil noen gjette hvilken spiller som er visekaptein? Endret 31. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Salah selvsagt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Her hadde jeg tenkt å kjøre på med et par spurs/west ham-bytter og trippelC på bigK. Så er Kane, Loftus-Cheek og Salah plutselig på 75% Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Angrer på at jeg ikke startet Mee med den lagoppstillingen Liverpool serverte i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Omg. Niasse startet. Han er siste mann på benken min, så scorer garantert slik at Jones mister CS. Pogba eier selvsagt nå som jeg solgte ham. Valgte å beholde Hazard i stedet. Regner med at han ikke starter pga han har fått ei nyttårsrakett opp i rassen eller noe. Endret 1. januar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Alle i ligaen min har Kane som kaptein, han over meg som trippel, så egentlig bare fint om han ikke spiller. Satser alt på Eriksen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Kan virke som Kane blir klar, håper det ettersom jeg har triple cappa han https://mobile.twitter.com/RickSpur/status/948135701123649536 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Krediteter Times uten at Times har sagt det? Turte ikke kjøre trippelkaptein på ham, selv om det var planen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Hm, så ikke det. Tok sjangsen jeg ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) But no. Kane starter på benken. Jeg droppa trippel captain, men har han som kaptein selv. Har også både Eriksen og Davies på banen, samt Arnautovic og Ogbonna som spiller dobbelrunde. Endret 2. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Aiaiai. På benken. Tipper han er jævla tent nå. Scorer hattrick på 5 minutter på tampen. Har selv Lloris, Son, Kane©, Arne og Creswell fra West Ham. Ser Carroll starter. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje henta han og. Scorer sikkert på dødball mot Spurs om han skal spille da og. Endret 2. januar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Har ingen dobbeltspillere, for en tåpe jeg er Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Har ingen dobbeltspillere, for en tåpe jeg er Men du hadde kanskje en grei runde sist? Selv har jeg antakeligvis allerede tapt på byttet da jeg solgte Pogba (som jeg hentet inn for Gross runden før Gross scoret, fikk CS og tre bonuspoeng). Regner med at Arnie får to gule kort og ingen CS nå, egentlig... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Ser jeg allerede har valgt feil midtbanespiller.. Og der røk CS-en på Arne og Creswell. Hjemme mot WBA, intet mindre. Bra jobba. Endret 2. januar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Ser Carroll starter. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje henta han og. Scorer sikkert på dødball mot Spurs om han skal spille da og. Ding ding. Får assist på Creswell iaf. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Aguero som kaptein fremfor Lukaku for første gang, betaling umiddelbart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Der ranet dommeren meg for assist på Son og mål på Kane. Zzz. Og Kane fikk ikke assist på målet til Dele fordi pikken bommet på første skuddet. Endret 2. januar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå