Whiteshit Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Tenkte umiddelbart dødsfall i nær familie ellerno når det gjaldt Silva. Usikker til helga og då muligens. Crap...må eg selge, eller la det stå til. kampane kjem tett no =| Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Morata klarte å pådra seg gult kort i cupkampen han spilte en halv time i. Suspendert neste runde i PL. Er det fuckings mulig? Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Dumpe Morata og gå for Aguero (riski, men de har mange gode kamper og jeg kan også holde ham i bare en runde og hente Morata igjen). Dumpe Morata og Gross for Pogba og Firmino (evt Rooney). Bare vente og spare transfer. Både Gross og Loftus-Cheek har greie kamper. Endret 21. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Morata klarte å pådra seg gult kort i cupkampen han spilte en halv time i. Suspendert neste runde i PL. Er det fuckings mulig? Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Dumpe Morata og gå for Aguero (riski, men de har mange gode kamper og jeg kan også holde ham i bare en runde og hente Morata igjen). Dumpe Morata og Gross for Pogba og Firmino (evt Rooney). Bare vente og spare transfer. Både Gross og Loftus-Cheek har greie kamper. Jeg hadde Aguero men gikk for type firmino/Rooney/Kane. Har IKKE angret! 1. Han er dyr 2. Du vet ikke om du kan cape han 3. Plutselig spiller han ikke i det hele tatt. 4. Bedre verdi i midtbanespillerne til City 5. Erstattet han for to andre som tar straffer og sist City fikk straffe tok Jesus den fordi Aguero ikke spilte.. Han bommet btw Endret 21. desember 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Men Jesus spilte 120min i midtuka, så jeg føler meg ganske sikker på at han spiller neste kamp og. Og den kampen kan fort bli den ene i året han plutselig putter 5. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Men Jesus spilte 120min i midtuka, så jeg føler meg ganske sikker på at han spiller neste kamp og. Og den kampen kan fort bli den ene i året han plutselig putter 5. Ja det trodde jeg og helt til han spilte bare 15 minutter.. uansett så genererte han nesten ingenting når han spilte 90 minutter heller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Salah leverer igjen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tør kjøre kaptein på han fast. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Typisk. Både Salah og Firmino blåser alt av sjanser. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Føler meg litt snurt som har fått blank fra Salah de to gangene jeg har satt han som kaptein... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Byttet bort Salah for Sterling til kaptein før denne runden. Ser ikke ut som en god ide Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Sterling som kaptein her også, må si jeg er glad jeg har Salah og Firmino på laget! Endret 22. desember 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Jeg går igjen for kaptein Kane. Hattricket må jo komme snart. Men jeg gjorde det jeg burde gjort for to runder siden. Tok en hit for Firmino. Endret 22. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Fortsatt Firmino og Salah til og med Can! Sterling som Captein dog Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 10 poeng med kun 1 spiller idag, ikke værst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Bare synd "alle" har nevnt spiller Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Hazard ass... nå ryker du ut! Endret 23. desember 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Tenker bytte han med Eriksen etter den blanke runden til Spurs. Forhåpentligvis er Hernandez fast inventar igjen da og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Valgte feil keeper igjen ser jeg. Sukk. Seriøst hunchen min på Aguero ser ut til å stemme. Fortsatt fornøyd med å hente Firmino så langt. Endret 23. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Valgte feil keeper igjen ser jeg. Sukk. Seriøst hunchen min på Aguero ser ut til å stemme. Fortsatt fornøyd med å hente Firmino så langt. Får se om Aguero går på hatrick da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå