PrettyBoy Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hva tenker dere om Lindeolf? Står mellom han og Cedric Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg gikk for Cedric. Mest fordi jeg er usikker på om Lindelöf kommer til å spille fast i starten.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Spiller Cedric første kamp? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Hvem vet. Jeg tror han spiller mer fast enn Lindelöf til Mourinho har "satt" rekka bak. Etter å ha brukt alt for mye tid på dette tullet, har jeg sikkert tatt Lindelöf ut av laget fordi jeg en periode hadde for mange United-spillere innom.. Lukaku, Valencia, Pogba og Mkhitaryan. Jeg tror og håper at Matic frigjør boltreplass til Pogba, Mkhitaryan og muligens Herrera. Det går mye rykter om at United skal spille med 3-backslinje (Jones, Lindelöf, Bailly, Smalling og Blind kjemper om 3 plasser). Valencia er "sikker" som høyre vingback, mens Darmian ser ut som har sikret seg venstreback/vingback-plassen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Fryktelig mye ålreite billige spisser i år. Vanskelig å velge. Er veldig fornøyd med laget men er jo alltid litt lotto om man treffer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Ganske fornøyd med laget nå. Har fylt startelleveren med spillere fra topp 6 jeg antar kommer til å starte, pluss to fra Southampton som har en ganske enkel start på sesongen. Og der bytta jeg ca halve laget. Skal ikke være lett dette Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Skal ha Willian til jeg ser an formen til de som ligger mellom 4.5-6.5 mill Endret 8. august 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hva skjer hvis en spiller jeg har på laget blir solgt? Feks Coutinho til Barca? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Du får 30 minuspoeng. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hva skjer hvis en spiller jeg har på laget blir solgt? Feks Coutinho til Barca? Spilleren blir borte. Risikerer å bygge opp hele laget på nytt. Ikke velg spillere som er linket bort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Blir vell bare borte, kjøp inn en ny til samme/under den prisen Coutinho går for i fpl. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Tenk om en hadde fått points for barcakampane! #plottwist 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Dette var hodepine, har byttet opptil flere ganger og har endt opp med dette laget: TC Dawson Cedric Kolasnic Zaha KDB Ward Prowse Willian Lukaku Firmino Kane Hva syns vi om dette? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Hvis Coutinho blir solgt, så kommer han nok bare til å få sånn rødt merke ved siden av seg og du må bruke opp et transfer på å bli kvitt han. Om du ikke selger han så blir han bare i laget ditt uten at han har mulighet til å bidra så klart. Både Mané og Salah er flotte alternativer på midten for Liverpool da, så jeg ser ikke gevinsten i å kjøpe Coutinho om han så skulle bli, spesielt siden han nok tar en plass mer sentralt på midten. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Dette var hodepine, har byttet opptil flere ganger og har endt opp med dette laget: TC Dawson Cedric Kolasnic Zaha KDB Ward Prowse Willian Lukaku Firmino Kane Hva syns vi om dette? At du potensielt har alt for dårlige bytter, hvem er de? Ville vurdert noen andre enn WP på midten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Urk. Prøvde akkurat en draft med noen kamerater. Havna sist i første runde og dermed endte jeg til slutt opp med tre middelmådige spisser. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Første gang jeg prøver meg skikkelig i år, etter å ha snubla inn i en liga i fjor. Gikk jo til helvete. Kanskje det går bedre i år, men usikker. Har ikke så god kontroll på PL lenger. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Tror Pogba kan være et greit kjøp med tanke på at han sannsynligvis kommer til å ha en mer offensiv rolle i laget. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Klarer ikke bestemme meg for om Aguer, Jesus eller ingen av dem er rett mann. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Klarer ikke bestemme meg for om Aguer, Jesus eller ingen av dem er rett mann. JEsus, Lukaku og Firmino Har du råd til denne spissrekka? Har du KDB i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå