ReaveЯ Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Rojo er vel skadet? Ikke lett å si. Fullt mulig Lindeløf skal spille og. Burde ta andre enn United-stoppere imo. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Solgte Silva og Kane for Hazard og Lacazette Solgte Aguero og Sané for de to samme... ikke like vondt, men fortsatt veldig skuffet over de to som kom inn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Morata skadet also Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Nå føles det ok igjen å gå fra Morata til Hazard. Han tar straffer og frispark også:-) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay!8p hits, Ramsey og Morata ut, inn med Lukaku og Richarlison? Lukaku må jo begynne å skåre snart? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay! Er Mee og Kiko bekreftet at ikke skal spille.? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 https://mobile.twitter.com/BenDinnery/status/940269826014171136 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay!Er Mee og Kiko bekreftet at ikke skal spille.?Tipper Kiko vil spille pga det røde kortet til Zielegar. Mee vet jeg ikke. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay!8p hits, Ramsey og Morata ut, inn med Lukaku og Richarlison? Lukaku må jo begynne å skåre snart? Hvordan ser laget ditt ut? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 På Burnley sin hjemmeside kjøres det en artikkel om at Long er klar til å ta en kamp til om han får sjansen. Ikke oppløftende akkurat. Kiko ble beskrevet som fatigued og skal testes før kampen eller noe. Må sterkt vurdere et bytte nå. Kjipt at Mee ikke er på 4.9 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay!8p hits, Ramsey og Morata ut, inn med Lukaku og Richarlison? Lukaku må jo begynne å skåre snart? Hvordan ser laget ditt ut?Courtouis, ElliotMee, Kiko, Moreno, Otamendi, Christensen Davis, Carroll, Salah, Ramsey, Sterling Vardy, Kane, Morata 938p totalt, leder ligaene jeg er med i, så har råd til hits. Men hvem skal inn? Endret 12. desember 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Vurderer sterkt å ta en hit for å bytte Morata mot Firmino. Og så evt bare beholde ham. Men jeg skjønner meg ikke på Klopp sine laguttak. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Faen, bytta ut Daniels igår. Når har jeg Kiko, Mee, Moreno, Ramsey og Morata med skade..yay!8p hits, Ramsey og Morata ut, inn med Lukaku og Richarlison? Lukaku må jo begynne å skåre snart?Hvordan ser laget ditt ut?Courtouis, ElliotMee, Kiko, Moreno, Otamendi, Christensen Davis, Carroll, Salah, Ramsey, Sterling Vardy, Kane, Morata 938p totalt, leder ligaene jeg er med i, så har råd til hits. Men hvem skal inn? Vet ikke hvor mye du vil switche om på laget, men du må vel gjøre noe med Moreno på kort sikt. Her ville jeg dratt inn enda en Watford spiller - type Mariappa som frigjør litt penger til å oppgradere andre plasser. Watford har også et program som ser grønt ut til langt ute i februar og da er vi klare til å bruke WC uansett Det finnes ikke et bedre alternativ slik som jeg ser det nå.. Hvis du ikke vil spille med 3 premium forsvarere, men det er vel ikke sannsynlig. Hvis jeg hadde valget mellom f.eks Lukaku og Firmino så ville jeg ha valgt Firmino. Er nesten opplagt hvorfor, men for å oppsummere så ligger det mye i hvordan Liverpool spiller. Det eneste jeg frykter er rotasjon i juleprogrammet. Her er Lukaku er obvious bedre valg, men vet ikke hvordan han skal forsvare prisen med det måltørke han har. En annen vurdering er om du skal hoppe på samme tog som alle andre å ta Lewin. Annet valg er å bare benke Morata for kampen mot Huddersfield. Uansett, til overs har du da en god slant som du kan bruke til å oppgradere Carroll eller Davis. Kanskje du akkurat får råd til D.silva eller Pogba? Hvis ikke er det mange differntials på midtbanen for øyeblikke f.eks. Son, Shaqiri, sigurdsson... Vet ikke hvor mange bytter du har tilgjengelig, men lykke til Endret 12. desember 2017 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Takk for dine tips? Må gå litt i tenkeboksen nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Klarer ikke bestemme meg. Har 3 forsvarsspillere og en spiss som kanskje ikke starter + Morata som definitivt er ute. I tillegg er det jo alltids rotasjonsrisk på resten. Har ikke lyst å bruke -4 på forsvarsspillere, kan ikke bytte ut Niasse mot noen som har høy sjans for poeng, så da gjenstår Morata mot Firmino. Will he score/play?! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Klarer ikke bestemme meg. Har 3 forsvarsspillere og en spiss som kanskje ikke starter + Morata som definitivt er ute. I tillegg er det jo alltids rotasjonsrisk på resten. Har ikke lyst å bruke -4 på forsvarsspillere, kan ikke bytte ut Niasse mot noen som har høy sjans for poeng, så da gjenstår Morata mot Firmino. Will he score/play?! Hvordan ser laget ditt ut? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Fem kortidsskader ja... blir fort en Fri Hit ja! Hadde glemt bort den, så takk for påminnelse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Speroni Jones Christensen Mee Kiko Femenía Hazard Salah Sterling Loftus-Cheek Morata Kane Groß Niasse Naughton Så, Morata ute. Mee og Kiko meget usikre. Ingen garanti for at Jones starter eller at Niasse får komme på banen og Sterling kan bli hvilt. Endret 12. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå