knipsolini Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Jævlig fornøyd med at jeg byttet inn Hazard og satt han som kaptein!! 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Kriserunde incoming. Hazard kaptein, Morata og curtois på laget ? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Trudde ikke Morata spilte og måtte gjøre noe slags bytte.Morata, D.Silva og Daniels ble til Hazard ©, Firmino og Mbemba...Jubler av glede at jeg alltid tar feil kaptein. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har bomma på kaptein 8 runder på rad nå, så jeg tok en risk og trippelcappa Kane. Ligger an til 13p aka 39p nå. Lekkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Kane kicker meg runden her Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Selge Kane, eller beholde? Hodepine denne karen. Neh behold Satt med samme tanke her om dagen da jeg har Morata Aguero og Kane. Og vil kanskje ha inn Couthino og/eller Hazard. Både Silva og Aguero ligger an til å synke i pris i morgen. Skjønner ikke greia med det, men spørsmålet er om jeg må gjøre noe med det... Enn at jeg gir randoms gode råd også går jeg på en snurr selv... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Følgte tipset ditt og beholdt Kane. Cappa han gjorde jeg å Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Tenkte ikke på å ta ut Mustafi, går mot nok en drittrunde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Spurs har nå slått Stoke med 4 mål i 4 kamper på rad. Kaptein Kane var selvsagt! Endret 9. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) Bortkasta med Morata byttet til denne runden gitt. Burnley holder nullen UTEN Mee. Fortsetter i samme spor ja.. Flotters dette.. Vil vel nesten ikke håpe City spillerne mine presterer imorra, hehe e: Kane kaptein funka bra da.. Endret 9. desember 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Fantastisk. Gamblet på at Jones gikk rett inn på laget da jeg hentet ham for Moreno. Både Mee og Kiko spilte heller ikke. Håper Sterling knuser United på egenhånd nå. Burde valgt Gomez. Endret 10. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Hatrick av Sterling hadde vært fint. Solgte D.Silva for Ramsey...Kommer nok til ha årets beste kamp nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Åtte mål av Sane er hva som må til Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Otamendi og Sterling er de som må redde en dårlig runde for meg. Håper likevel begge ryker med røde kort og masse minuspoeng. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 D.Silva måtte bare være han. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2017 Solgte Silva og Kane for Hazard og Lacazette Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jaah, skade på Moreno, Kiko, Mee og Ramsey. Noen som har no update på disse? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Mee forventes vel fortsatt å kunne starte neste kamp i alle fall. Men det sa jo manageren før helgen og. Endret 11. desember 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Otamendi og Sterling er de som må redde en dårlig runde for meg. Håper likevel begge ryker med røde kort og masse minuspoeng. Dessverre reddet Otamendi meg med sine 11 poeng. Burde vel fått en assist også? Ballen var så vidt borti Lukaku før Silva scoret, men sånne ting pleier jo å bli assist på FPL? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Daniels er på vei ut nå, står mellom Jones eller Smalling. Who to pick? Rojo skal vel ikke spille fast? Endret 11. desember 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå