Sexylubb1 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Men i helvete hvor mange sjanser skal Morata bomme på? Fabianski har 4 saves alene fra han. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Hadde vært greit med en Morata/Hazard kombinasjon på slutten. Edit. Neida. Morata prater på seg gult i stedet. Salah redder dagen. Bare synd rivalen har han som kaptein. Og han har Ashley Williams, av en eller annen grunn. Morata vs Fabianski : Saves Fabianski (9) Yellow cards Morata Sånn går det når man ikke stoler på Kane, men går for det logiske trekket å kjøre hjemmekampspissen som kaptein... Endret 29. november 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Endte opp med 50p, helt ok. Nå har jeg to transfers. Elliot Fabianski Moreno, Daniels, Mee, Smaling, Davies Carroll, Salah, D.Silva, Sterling, Davis Vardy Morata, Kane. Hvilke to hadde dere byttet ut? Tipper Davies og Smalling ryker nå. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Fikk 56 poeng selv. 26 på Salah. 7 på Doucoure som kom inn fra benken Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Forrige runde, kaptein Morata. Denne runden, kaptein Kane. Faen ass. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Godt valg å kvitte seg med Kane ja, å ikke minst Lukaku for flere GW siden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har klatret i flere uker på ikke å ha Kane, som de fleste andre har hatt som kaptein. Nå er jeg spent på Sané og Aguero, vanskelig med City som roterer så mye. Jeg vil ha inn Hazard eller Coutinho... Coutinho spiller nok på onsdag, så blir muligens hvilt neste søndag. Mens Chelsea er allerede videre, så Hazard blir muligens spart i CL. Men eneste enkeltbyttet for å få inn han er ut med Salah, som ikke er aktuelt. Ikke lett! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Kjekt at Otamendi får seg et mål når City ikke klarte Clean sheet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Kjipt at Sterling ikke får poeng når City allikevel vinner. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Jeg hadde bare Otamendi og Silva fra City jeg... Tjener alt for mange poeng på mitt eget lags misnøye. Endret 3. desember 2017 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Otamendi reddet meg, Sane har ikke gitt meg mye for tiden Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Selge Kane, eller beholde? Hodepine denne karen. Endret 8. desember 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Selge Kane, eller beholde? Hodepine denne karen. Neh behold Satt med samme tanke her om dagen da jeg har Morata Aguero og Kane. Og vil kanskje ha inn Couthino og/eller Hazard. Både Silva og Aguero ligger an til å synke i pris i morgen. Skjønner ikke greia med det, men spørsmålet er om jeg må gjøre noe med det... Endret 8. desember 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Fikk satt inn Salah og Morata for Sane og Lukaku. Bør klare endel poeng de.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Ville bytte ut Kane og hitte for å få inn Hazard. Da beholder jeg Kane så håper jeg Hazard blir hvilt? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Er jo vel ikke noe vits å bytte ut kane før Stoke og Brighton som har vært totalt dritt mot topplagene? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Mee, Kiko eller Jones. Hvem skal jeg starte mon tro. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Mee er usikker til helga står det.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Sean Dyche believes Ben Mee has a “strong chance” of being fit for their clash against Watford despite suffering a deep cut to the knee last weekend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå